Celebrul logo Peugeot are începând de astăzi o nouă grafică inspirată din stilul anilor 60.
Peugeot a anunțat o nouă imagine de marcă ce implică schimbarea elementelor grafice care definesc marca franceză. Cea mai importantă modificare este adoptarea unui nou logo.
Rebranding și logo nou pentru marca Peugeot
Peugeot renunță la celebra sa emblemă cu leul stilizat în favoarea uneia ceva mai clasice în formă de scut inspirată din stilul anilor 60. Leul este în continuare prezent, dar într-o formă aproape realistă.
Designul noii embleme Peugeot este familiar și a fost prezentat pentru prima dată pe conceptul Peugeot e-Legend din 2018. Cu design retro și emisii zero, conceptul Peugeot e-Legend este inspirat de coupe-ul clasic 504, reconceput într-o manieră futuristă. e-Legend măsoară 4.650 mm în lungime, 1.930 în lățime și 1.370 în înălțime, având un ampatament de 2.690 mm. Mașina vine cu 456 CP, un cuplu de 800 Nm și tracțiune integrală.
Marca franceză a împlinit anul trecut 210 ani de existență și își face acum cadou o imagine de marcă modernă.
Noua emblemă va fi folosită inițial pentru materialele promoționale ale mărcii din Franța, iar ulterior se va regăsi și pe modelele nou lansate. Cel mai probabil, vom vedea noul logo pe viitoarea generație Peugeot 308 ce va fi lansată în lunile următoare.
Până la finalul anului 2023, toate reprezentanțele Peugeot vor aborda noul stil grafic.
Pentru Peugeot este a 11-a emblemă folosită din 1850 și până astăzi și marchează trecerea mărcii către electrificare. Peugeot vrea ca 80% din modelele vândute să fie electrificate până la finalul acestui an, iar din 2025, toată gama să aibă versiuni electrice.
Via Peugeot