Noul grup Stellantis renunță la revenirea mărcii Peugeot în Statele Unite ale Americii, preferând să se concentreze pe dezvoltarea mărcii Alfa Romeo.
Grupul Stellantis a confirmat că marca Peugeot nu va reveni pe piața nord-americană, așa cum era prevăzut inițial. Decizia a fost confirmată pentru publicația Automotive News. În schimb, grupul format din fuziunea dintre PSA și FCA vrea să se concentreze pe dezvoltarea mărcii Alfa Romeo în America.
Larry Dominique a fost numit președintele mărcii Alfa Romeo pentru America de Nord. El este cel care ar fi trebuit să se ocupe și de revenirea mărcii Peugeot în SUA. Acum, noul președinte Alfa Romeo are misiunea de a ridica marca italiană pe piața americană în lupta cu concurenții premium ca BMW, Mercedes-Benz sau Audi.
Anul trecut, Alfa Romeo a înregistrat o creștere de 1.3% a vânzărilor pe piața americană, dar cererea pentru modelele Giulia și Stelvio este încă scăzută.
Via Motor1