Pokemon Go: Mercedes-Benz pornește la vânătoare

Pokemon Go s-a transformat într-o obsesie mondială, iar Mercedes-Benz pornește la vânătoarea de Picachu.

Acum depinde doar de potențialii clienți să prindă pokemoni, pentru că producătorul auto premium își promovează produsele și serviciile prin intermediul jocului.

În străinătate, cei dependenți de Pokemon Go sunt atrași în showroom-uri sau la evenimente locale de către Mercedes-Benz, care folosește diverse module pentru a-i convinge pe jucători să vină mai aproape și pentru a-i transforma în clienți. Modulele sunt vizibile pentru jumătate de oră pentru toți cei care au instalat jocul pe telefoanele lor.

Un manual detaliat a fost deja distribuit dealer-ilor din Germania, Statele Unite și Australia, pentru ca aceștia să învețe cum să urmeze pașii campaniei de vânzări. Așadar, dealerii își pot înregistra propria locație pe site-ul Pokemon Go.

Inovator în domeniul marketing-ului, Mercedes-Benz este primul producător auto care își promovează produsele și serviciile prin intermediul lui “Pokemon Go”, jocul care a fost lansat deja în peste 20 de țări, printre care și România!

Anterior, compania și-a promovat produsele și prin intermediul unor jocuri ca Mario Kart 8 sau Forza Motorsport.

1 thought on “Pokemon Go: Mercedes-Benz pornește la vânătoare”

  1. Cei de la Mercedes-Benz au stiut totdeauna sa atraga clientela. Nu ma mira faptul ca le-a venit aceasta idee.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Alfa Romeo Junior Ibrida Q4 AutoExpert

Primul test cu Alfa Romeo Ibrida Q4

Săptămâna trecută îți scriam aici detaliile legate de Alfa Romeo Ibrida Q4. Între timp, am fost prezent la testele internaționale și am

Miorița

Mioriţa – o gură de Rai

Inspirate de balada Miorița, vinarsurile de la Beciul Domnesc, ce poartă același nume venerabil, s-au născut “pe-un picior de plai” în pitoreștii

Scroll to Top