Prototipurile Polestar 1 au intrat în ultima fază de testare. Hibridul coupe a ajuns la etapa “Driver Experience”, în care primește reglajele finale. Urmează apoi testarea modelelor pre-serie.
La un an după ce a fost prezentat, prototipul Polestar 1 încă testează la foc automat. Inginerii trebuie să găsească setările perfecte pentru direcție și pentru softul care controlează tehnologia Torque Vectoring cu care va fi echipată mașina și care permite expedierea variabilă a cuplului către fiecare roată.
Prototipul coupe-ului hibrid a părăsit circuitul de testare pentru o incursiune pe drumuri de țară, pe timp de ploaie, în condiții de rulare dificile, cu vizibilitate redusă și carosabil acoperit de apă. În astfel de condiții, mașina tetată a atins viteza de 200 km/h, un lucru necesar – spun specialiștii – pentru a determina cât de previzibil reacționează mașina.
“Atunci când conduci Polestar 1, trebuie să simți imediat că deții controlul deplin și că mașina este pregătită să reacționeze la comenzile pe care le primește de la tine, indiferent ce ai de gând să faci”, explică șeful echipei de testare, Joakim Rydholm.
Prototipurile testate au văzut lumina zilei acasă la Polestar, în Suedia. Echipa va primi pentru evaluare și primele prototipuri construite la uzina din Chengdu, China, urmând să preia apoi vehiculele pre-serie.
“Acesta este un GT care trebuie să fie ușor de manevrat și confortabil pentru a putea fi folosit zi de zi, cu un sistem de propulsie hibrid silențios, dar și pregătit să livreze 600 de cai putere și un cuplu de 1.000 de Newton metri atunci când șoferul are nevoie.”
Polestar 1, pusă în mișcare de un motor de 2.0 litri pe benzină și de două motoare electrice, se va comercializa în 18 țări, începând cu anul viitor. Află AICI cât costă mașina!