Porsche 718 Boxster aduce cu sine pe lângă tehnologii moderne și performanțe excelente, un nume ce altă dată cucerea laurii în cursele auto.
Noua generație Porsche Boxster aduce în prim plan un nume legendar: 718. Cunoscut pe circuitele dintre 1957 și 1962, roadsterul din Stutgart a reușit să câștige celebra cursă de la LeMans în 1958 la clasa sa, dar și locul trei la general. Pentru un motor de numai 1,5 litri, trebuie recunoscut că era o performanță notabilă.
Pentru noul 718 sunt disponibile două motorizări turbo cu patru cilindri. În timp ce 718 Boxster are un doi litri, 718 Boxster S are 2,5 litri. Puterile disponibile sunt de 300 și, respectiv, 350 CP. Supraalimentarea pentru ambele modele se realizează cu turbocompresoare cu geometrie variabilă, Porsche fiind singurul producător care oferă această tehnologie pe motoarele cu benzină.
Lansarea noului 718 Boxster reprezintă întoarcerea mărcii Porsche în domeniul vehiculelor motoare cu patru cilindri boxer. Ca și performanțe, 718 Boxster obține un demaraj de la 0 la 100 km/h cu pachetul Sport Chrono Package în 4,7 secunde. Pentru versiunea Boxster S, acesta obține demarajul în 4,2 secunde. Vitezele maxime obținute de cele două sunt de 275 și, respectiv, de 285 km/h. Ca și consum de carburant, Boxster se mulțumește cu o medie de numai 6,9 l/100 km, în timp de Boxster S consumă doar 7,3 litri, cu transmisie cu două discuri de ambreiaj PDK. Ambele vehicule vin dotate standard cu transmisie manuală cu șase trepte și, opțional, transmisia PDK.
Față de Boxster, noul 718 are un design revizuit, mai aerodinamic, iar lămpile spate sunt, desigur, cu LED-uri. La interior, sistemul Porsche Communication Management dispune de un nou display ;i este oferit ]n echiparea standard iar indicatoarele de bord sunt de asemenea noi.
Prețurile de pornire pentru cele două modele sut de 53.646 Euro pentru 718 Boxster și 66141 Euro plus TVA pentru Boxster S. (prețuri valabile în Germania)