Porsche completează gama modelului 718 Boxster cu un vârf de gamă special: 718 Spyder RS. Este ultima versiune a modelului decapotabil cu motor termic.
Este ultima iterație a modelului Porsche 718, sau Boxster, numele folosit de modelului roadster decapotabil și cu două locuri produs încă din 1995. Noul Porsche 718 Spyder RS devine cea mai puternică versiune a acestui model, folosind motorul boxer aspirat de 4.0 litri preluat direct de la modelul coupe 718 Cayman GT4 RS.
Porsche 718 Spyder RS
Propulsorul cu șase cilindri dezvoltă 500 CP și 449 Nm, acul turometrului putând urca până la 9000 rpm. Transmisia este asigurată de o cutie automată PDK cu șapte trepte. Nu există alternativă manuală. Performanțele sunt impresionante. Accelerația de la 0 la 100 km/oră se face în 3,4 secunde, iar viteza maximă este de 308 km/oră.
Porsche oferă sistemul Active Suspension Management (PASM) și diferențial blocabil pentru noul model. Pentru un 817 Spyder RS complet, se poate alege și pachetul Weissach. Designul agresiv este completat de evacuări din titaniu, elemente de caroserie din fibră de carbon și un pachet aerodinamic complet.
718 Spyder RS se remarcă prin designul sportiv, inspirat de Cayman GT4 RS. Spoilerul față este proeminent și are două prize masive de aer, iar în spate avem un eleron nou. Soft-top-ul textil poate fi instalat manual este mai ușor du 7,2 kilograme față de cel folosit de modelul standard.
Porsche 718 Spyder RS este ultima versiune a actualului model Boxster cu motor termic. Din 2025, Boxster va deveni model complet electric.
Via Porsche