Porsche a ascultat vocea fanilor săi. Cu noul 911 Carrera T (de la Touring – n.r.), Porsche se întoarce la filozofia mașinilor simple, sportive, create pentru puriști. Printre ingrediente, o transmisie manuală, punte motrice spate și o masă redusă.
Un Porsche 911 în formă pură – această rețetă a prins deja, cel mai bun exponent fiind modelul Porsche 911 R, lansat în 2016. Motor aspirat de 500 CP, transmisie manuală, tracțiune spate. Ediția a fost totuși limitată, iar prețul a fost extrem de ridicat, astfel că modelul 911 R a devenit un obiect speculativ sau de colecție.
Cu noul Porsche 911 Carrera T, casa germană vrea să ofere aceleași emoții nedistilate, oricui își permite un 911. Noul Carrera T va fi oferit exclusiv cu tracțiune spate, standard cu o cutie manuală cu șase trepte și rapoarte sport, mai scurte. Opțional, există și o transmisie automată cu dublu ambreiaj. Motorul cu șase cilindri turbo-boxer de 3 litri, cu 370 CP si 450 Nm, al modelului de bază Carrera este neschimbat. 911 Carrera T sprindează de la 0 la 100 km / h în 4,5 secunde, cu 0,1 secunde mai repede decât 911 Carrera. Cu transmisia PDK opțională ajunge la 100 km / h în 4,2 secunde. Viteza maxima a ambelor variante de transmisie este de 293 kilometri pe oră pentru cutia manuală și 291 km/h pentru versiunea PDK.
Performanțele îmbunătățite se datorează parțial reducerii greutății. Luneta și geamurile laterale din spate sunt realizate din plexiglas, panourile ușilor au mânere textile în loc de clanțe clasice în interior. Izolația este redusă la maxim. Scaunele posterioare (opționale) nu este necesare, la fel ca sistemul de infotainment Porsche Communication Management (PCM), opțional. Rezultatul: o greutate de 1.425 kilograme, cu 20 de kilograme mai puțin decât în cazul lui 911 Carrera 911, plus un raport de 3,85 kg / CP.
Porsche 911 Carrera T are, de asemenea, caracteristici suplimentare care nu sunt disponibile pentru 911 Carrera. Acestea includ standard suspensie sport PASM coborâtă cu 20 mm, Sport Chrono Package (variantă fără cronometrul tipic de pe tabloul de bord), diferențial mecanic, levier cutie de viteze scurtat de culoare roșie sau scaune sport, cu tapițerie din țesătură sport-Tex.
La exterioar, Carrera T se remarcă printr-un spoiler față modificat și jantele sport Agate Gray de 20-inch. Grila din spate diferă de cea a unui 911 Carrera, la fel și terminațiile duble ale sistemului de evacuare, finisate în negru.