Când revista AutoExpert a testat Porsche Cayman, chiar într-o versiune S, impresia tuturor celor care au condus această bijuterie inginerească a fost că şasiul cu setări de excepţie ar fi putut susţine o putere mai mare. Totuşi, până acum, compania germană a evitat să ofere o versiune Cayman cu o putere mai mare decât modelul de bază din gama 911. Lucrurile s-au schimbat la Salonul Auto de la Geneva, unde Porsche a lansat şi în Europa vârful de gamă al clasei – Cayman GT4. Cu un motor împrumutat chiar de la fratele mai mare, 911 Carrera, cu 380 CP, transmisie manuală cu şase rapoarte (nu există opţiunea uneia automate) şi cu un comportament dinamic lăudat de către toţi cei care au avut şansa să-l conducă, Cayman GT4 se anunţă a deveni una dintre cele mai importante opţiuni pentru un automobil sportiv care să nu depăşească pragul de 100.000 euro. Vă prezentăm un test drive realizat de repurtatul jurnalist Matt Prior de la publicaţia britanică Autocar.
S-au aflat finalistele Car of the Year 2025
Cel mai relevant premiu european din industria auto – Car Of The Year – a ajuns la etapa finaliste. Cei 60 de