Porsche a atins o bornă importantă pe cea mai largă piață pentru brand-ul german. În China, nemții au deschis reprezentanța cu numărul 100. Aceasta se află într-un mall de lux la Guangzhou și poartă denumirea “Porsche Studio”.
Noul showroom se întinde pe 460 de metri pătrați și este un concept inovator. Producătorul auto intenționează să folosească noul centru pentru a interacționa cu actualii și posibilii viitori clienți, pe care vrea să-i abordeze direct și transparent. În acest sens, Porsche le va oferi acestora și experiențe virtuale.
La Guangzhou, vor fi expuse toate cele cinci modele Porsche, iar clienții le vor putea configura conform preferințelor lor, folosind un simplu iPad. Aceștia vor avea la dispoziție și modele din lut, realizate de centrul de design al constructorului german. Cine este hotărât, poate achiziționa mașina pe loc și, dacă aceasta există pe stoc, poate pleca cu ea acasă.
Chinezii sunt atrași în mod special de modelele cu patru uși de la Porsche, dar și gamele de modele du două portiere sunt în creștere. Peste 5.100 de unități Boxter și Cayman s-au vândut în China în primele trei sferturi ale anului trecut.
În primăvara acestui an, producătorul german va deschide și Porsche Experience Center la Shanghai, al șaselea din lume după cele din Atlanta, Leipzig, Silverstone, Le Mans și Los Angeles. Complexul va cuprinde și module de circuit, dar și un traseu de off-road pentru testarea modelelor Macan și Cayenne.