Porsche mai construiește o mașină electrică, în afară de Taycan Cross Tourismo, programat să-și facă apariția anul viitor. Porsche Macan EV va avea la bază arhitectura PPE.
Porsche – scrie Autocar – intenționează să reinventeze modelul. Tocmai din acest motiv, viitorul Macan va veni cu un look complet nou, chiar și cu un alt tip de caroserie față de actualul Macan. Nemții pun la cale o perioadă de tranziție, în care modelul cu propulsie convențională se va comercializa în paralel cu cel electric. “Unii clienți nu sunt pregătiți pentru mașini electrice”, a explicat Julian Baumann, directorul diviziei de SUV-uri de la Porsche, într-un interviu acordat jurnaliștilor britanici.
Taycan – Cum se construiește pas cu pas primul model electric de la Porsche
Versiunea electrică va fi prezentată în 2021 și va fi, pentru început, una ultra-performantă, purtând logo-ul Turbo S și instalându-se în vârful viitoarei game. Aceasta va primi aproximativ 700 de cai putere. Macan EV va veni cu două motoare, câte unul pe fiecare dintre punți, care îi vor asigura tracțiune integrală.
La baza viitorului model se va afla arhitectura PPE (Premium Platform Electric), derivată din platforma J1 a noului Taycan, prezentat în această toamnă. Pe aceeași platformă este construit și E-Tron de la Audi.
Nemții intenționează să lucreze la aerodinamica viitorului Macan și folosec pentru asta echipa care a pus la punct elementele aerodinamice ale lui Taycan. Acest lucru este absolut necesar pentru a compensa prezența bateriei, care va cântări 600 de kilograme.
Echipa AutoExpert a testat versiunea facelift, lansată în iarna anului trecut, la patru ani de la lansarea primului Macan. Nemții promit că modelul va păstra natura dinamică, fiind cel mai sportiv din segment.