Porsche România participă la programul de raportare si comunicare internațională, Good CSR 2010, dezvoltat de către B&P Braun&Partners.
Alături de alte trei companii românesti: Farmaciile Dona, Henkel România si Romstal IMEX, precum si de alte 14 companii din Ungaria, Porsche România a publicat un raport de responsabilitate socială corporativă, alcătuit pe baza indicatorilor internaționali Global Reporting Initiative (GRI). În cadrul unui business breakfast din 7 decembrie, companiile participante au fost felicitate pentru rapoartele scurte de responsabilitate socială corporativă (CSR), de tipul C, sub indicatori internaționali, datorită modului transparent de comunicare a practicilor de CSR, guvernanței corporative si angajamentului față de comunitate luat anul trecut si continuat în cadrul unei strategii de CSR.
Sub indicatorii GRI, Porsche România prezintă în raport puncte din strategia de implicare în comunitate, caracteristici economici, indicatori privind managementul resurselor umane, al resurselor sociale, de mediu si de produs. Evenimentul din 7 decembrie a celebrat si lansarea revistei „Good CSR- Împreună responsabili”, insert de CSR care va apărea cu revista Money Express, în numărul din 14 decembrie 2010. Revista Good CSR este o soluție perfectă de a ajunge prin conținutul său de CSR la toate părțile co-interesate, mai ales la clienți. Această publicație oferă informaŃii despre operațiuni si practici responsabile ale companiilor participante la program, într-o formă interesantă si usor de citit.
Programul Good CSR reprezintă, atât o platformă credibilă si standardizată de comunicare, cât si un instrument pentru companiile care vor să publice rapoarte scurte si complete de responsabilitate socială corporativă si să comunice părților lor co-interesate realizările în domeniul responsabilității sociale. Programul de raportare si comunicare, Good CSR 2010, dezvoltat de B&P Braun&Partners face posibilă informarea stakeholderilor, prin rapoartele scurte de sustenabilitate prezentate, cu informații ce prezintă performanța economică, socială si de mediu a companiilor. Programul speră să popularizeze cauzele CSR si să determine companiile să raporteze performanța sustenabilă într-o forma comparabilă.
GRI (Global Reporting Initiatives) este o organizație civilă independentă cu sediul în Olanda, care are drept obiectiv stabilirea si dezvoltarea continuă a unui standard internațional de raportare. GRI a fost convocat în 1997 de către CERES (Coalition for Environmentally Responsible Economie) împreună cu UNEP (United Nations Environment Programme). Scopul acestuia a fost să dezvolte o practică de raportare sustenabilă care să fie privită la acelasi nivel cu rapoartele financiare si asigurând că informația publicată în rapoarte este comparabilă, corectă, exactă, la zi si verificabilă. GRI îsi îndeplineste sarcina la nivel global cu participarea activă a companiilor, ONG-urilor implicate în protecția mediului si în probleme sociale, a firmelor de audit, a sindicatelor, investitorilor si a altor stakeholderi.