Cum se fabrică primul model electric din istoria companiei Porsche? Nemții au făcut publice imagini needitate din uzina de la Zuffenhausen, Germania.
Filmarea de aproximativ jumătate de oră arată procesul de producție a modelului care i-a determinat pe șefii de la Porsche să suplimenteze locurile de muncă de la Zuffenhausen cu încă 500 de posturi. 2.000 de oameni lucrează acum pe linia de asamblare pe care este construită mașina electrică. Interesul uriaș a surprins managementul de la Stuttgart și a determinat creșterea producției modelului care trebuia construit în doar 20.000 de unități.
Noul Porsche Taycan – Informații și fotografii oficiale
Peste 30.000 de persoane și-au manifestat interesul de a comanda modelul cu emisii zero, chiar înainte de a-l vedea și înainte ce Porsche să anunțe prețul final. Toți aceștia au achitat depozitul în valoare de 2.500 de euro, anunța, în luna iulie a acestui an, Andreas Haffner, directorul diviziei de PR de la Porsche.
La ora actuală, sunt disponibile versiunile Taycan Turbo și Taycan Turbo S, dar nemții au promis și versiuni mai accesibile, care își vor face apariția pe piață anul viitor.
Versiunea de top, cotată la 185.456 euro în Germania, vine cu două motoare electrice, care dezvoltă împreună 761 cai putere, și îi asigură lui Turbo S un sprint de la 0 la 100 km/h în 2,8 secunde. Versiunea Turbo, cu un preț de pornire de 152.136 de euro, își trece în cont 680 de cai putere și aleargă de la 0 la 100 km/h în 3,2 secunde.