Prețuri BMW Seria 5 Touring: în România, de la 63.308 euro

Prețuri BMW Seria 5 Touring în România AutoExpert.ro

Versiunea break a Seriei 5 poate fi cumpărată, de-acum, și în România. Iată lista completă de prețuri BMW Seria 5 Touring!

BMW a prezentat prețurile pentru România ale break-ului de clasă mare. Acesta pronește de la 63.308 euro, pentru versiunea 520d Touring. Pentru comparație, sedanul 520d pornește de la 61.285 euro, adică este mai ieftin cu 2023 euro. Există și o versiune cu tracțiune integrală, xDrive, care, în variantă break costă 65.867 euro. Diferența de preț față de sedan se păstrează constantă (2023 euro).

Prețuri BMW Seria 5 Touring în România AutoExpert.ro

Motorul diesel de 2,0 litri dezvoltă 197 CP și 400 Nm și consumă, în medie, 5,3-5,9 l/100 km (sDrive), respectiv 5,7-6,2 l/100 km (xDrive). Este dotat cu injecție directă, traseu variabil de admisie și turbosuflantă cu geometrie variabilă. Este sprijinit de un motoraș electric de 11 CP și 25 Nm, care funcționează la 48 V, împreună formând un sistem mild hybrid.

În vară vor fi disponibile și un motor diesel cu 6 cilindri în linie, precum și două sisteme de propulsie plug-in hybrid.

Prețuri BMW Seria 5 Touring în România AutoExpert.ro

Prețuri BMW Seria 5 Touring electric

Pentru cei care preferă gama electrică, i5, versiunea eDrive40 Touring costă 72.174 euro. Sedanul i5 eDrive40 are un preț de pornire de 70.151 euro, cu… ai ghicit, 2023 euro mai puțin. În sfârșit, versiunea electrică de top, i5 M60 xDrive Touring pornește de la 101.626 euro, diferența de preț față de sedan păstrându-se constantă.

Versiunea electrică de bază, i5 eDrive40 Touring are propulsorul pe puntea spate, dezvoltă 340 CP și 430 Nm, accelerând până la 100 km/h în 6,1 s. Cea de top,  i5 M60 xDrive Touring, dezvoltă 601 CP și 820 Nm, accelerând până la 100 km/h în 3,9 s. În ambele cazuri, bateria are 81,2 kWh și asigură autonomii mixte de 483-560 km pentru eDrive40 și 445-506 km pentru M60 xDrive.

 ➡ Configurează-ți aici un BMW Seria 5 Sedan! 💡

Versiunile electrice și plug-in hybrid vor fi dotate cu suspensie pneumatică self-levelling pe spate. Cea electrică de top, i5 M60 xDrive Touring va primi standard suspensie adaptivă și frâne M Sport. Opțional, vor fi disponibile direcția integrală și barele stabilizatoare active.

Noua generație are o lungime de 5060 mm, cu 97 peste precedenta. Portbagajul său măsoară 570 l, dar rabatarea spătarului banchetei îl extinde la 1700 l. Standard, spătarul banchetei este divizat în trei segmente în proporție 40:20:40, rabatabile individual.

 

 

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top