Preturi Fiat Tipo: Sedan mare și spațios. Cât costă?

Fiat Tipo

Fiat revine în segmentul compact cu Tipo, un nou sedan de familie mare și spațios, cu un portbagaj generos de 520 litri, numai bun pentru concedii. Totul la un preț de bază de numai 10.990 euro. Preturi Fiat Tipo.

În România, Tipo va fi oferit în patru niveluri de echipare, Tipo, Pop (plus 1.200 euro), Easy (plus 1.000 euro) și Lounge (plus 1.100 euro). Modelul va fi dotat cu motorizări economice și performante: două unități turbo diesel Multijet II și una pe benzină, care dezvoltă între 95 CP și 120 CP (1.4 16v 95 CP, 1.3 MultiJet II 95 CP și 1.6 MultiJet II 120 CP).

Fiat Tipo va avea un preț promoțional de la 10.990 Euro (TVA inclus) pentru versiunea de bază motorizată de un propulsor pe benzină de 1.4/ 95 CP Euro 6, cu transmisie manuală, și va beneficia de o ediție specială în momentul lansării, numită Opening Edition, la un preț de 12.500 Euro (TVA inclus). Prețul de listă, fără reduceri, pentru modelul entry-level, Tipo 1.4 95 CP, este de 12.200 euro.

Echipare de serie include aer condiționat manual, închidere centralizată cu telecomandă, geamuri electrice față, volan reglabil pe înălțime, radio MP3 Player cu port USB, servodirecție electrică, roată de rezervă de dimensiuni normale; ABS, EBD, ESP, BAS; două airbaguri frontale, lumini de zi, senzor de presiune în pneuri, jante de oțel 15 inch.

pret-tipo

Desenat de Centro Stile Fiat și asamblat la Bursa, în Turcia, Tipo este construit pe platforma C (Small/Wide) a grupului Fiat, folosită și de SUV-ul 500X. În contrast cu acesta, valorile afișate de noul sedan la capitolele lungime și ampatament au crescut cu 30 și 7 cm, până la 4,54 m (Logan 4,28 m, Skoda Rapid 4,48 m), respectiv 2,64 m (Rapid 2,60 m). Lățimea (1,79 m) este, în schimb, identică, cu cea a lui 500X, iar înălțimea (1,49 m), cu 11 cm mai mică, consecință a gărzii la sol inferioare, adecvată poziționării lui Tipo. Suspensia spate independentă a lui 500X a fost înlocuită cu o punte ceva mai simplistă, cu bară de torsiune.

În ton cu spiritul său practic, noul sedan poate satisface fără probleme exigențele unei utilizări familiale cotidiene. Spațiul pus la dispoziția pasagerilor, atât în față, cât și în spate, este aproape la fel de generos precum cel oferit de o limuzină de clasă medie. Portbagajul dispune și el de un volum uriaș, a cărui valoare de 520 l plasează Tipo peste Logan (510 l) sau Peugeot 301 (506 l), fără a detrona referința Skoda Rapid (550 l).

Interiorul se înscrie în tiparele clasice ale unui segment în care funcția primează în fața formei, fiind preferate o ergonomie simplistă și o finisare sobră, lipsită de orice fel de artificii inutile. Standard de la nivelul Easy se oferă un sistem multimedia cu touchscreen de 5 inch, navigație, cameră pentru marșarier și conexiune Bluetooth.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Volvo ES90 AutoExpert.ro

Volvo ES90: l-am văzut pe viu!

Sedanul, caroserie emblematică pentru marca suedeză, a făcut pasul suprem, devenind electric. Volvo ES90 își propune să ducă mai departe spiritul legendarelor

Scroll to Top