Preturi Mazda CX-5 in Romania: Cat costa noul SUV compact

Mazda CX-5

Preturi Mazda CX-5 in Romania. Prezentată în martie, la Geneva, a doua generație a SUV-ului compact poate fi comandată și de clienții din țara noastră.

Noua Mazda CX-5 este disponibilă în cinci niveluri de echipare: Emotion, Challenge, Attraction, Revolution și Revolution Top. Preţul de pornire al noului model este de 22.490 de euro (preţ cu TVA inclus), cotație valabilă pentru motorizarea aspirată pe benzină, de 2 litri și 165 CP, cu tracțiune față și transmisie manuală cu șase trepte. Pentru modelul cu tracțiune integrală, puterea maximă scade la 160 CP, iar prețul urcă la 26.790 euro, în combinație însă cu nivelul de echipare superior celui de bază (Emotion), Challenge. Pentru transmisia automată cu șase trepte, oferită doar alături de tracțiunea integrală, clienții trebuie să aleagă varanta mai bine dotată Attraction, disponibilă de la 30.790 euro. În fine, la vârful gamei de motorizări alimentate cu benzină regăsim motorul de 2,5 litri și 194 CP, disponibil exclusiv cu tracțiune 4×4 și cutie automată, în nivelul maxim de echipare Revolution Top, de la 34.990 euro.

Preţuri motorizări benzină

G165 G160 G160 G194
kw/CP 121/165 118/160 118/160 141/194
Transmisie MT6 MT6 AT6 AT6
Tracțiune 4×2 4×4 4×4 4×4
Emotion 22.490 €
Challenge 24.990 € 26.790 €
Attraction 26.890 € 28.690 € 30.790 €
Revolution 30.090 €
Revolution Top 34.990 €

Pentru fanii motoarelor diesel, Mazda are în ofertă unitatea SKYACTIV-D de 2,2 litri, în trepte de 150 și 175 CP. Cel mai ieftin diesel costă 26.990 euro, în combinație cu tracțiune față, cutie manuală și nivelul de echipare Challenge. Tracțiunea integrală poate fi specificată de la 28.790 euro, în timp ce transmisia automată este disponibilă pe nivelul superior Attraction, cotat la 30.990 euro (cu transmisie manuală, 32.790 euro cu transmisie automată). Modelele de vârf cu 175 CP sunt oferite doar în echipările de top (Revolution, Revolution Top), socotelile pornind de la 34.590 euro, cu tracțiune 4×4 standard.

Preţuri motorizări diesel

CD150 CD150 CD150 CD150 CD175 CD175
Kw/CP 110/150 110/150 110/150 110/150 129/175 129/175
Transmisie MT6 AT6 MT6 AT6 MT6 AT6
Tracțiune 4X2 4X2 4×4 4×4 4×4 4×4
Emotion
Challenge 26.990 € 28.790 €
Attraction 28.890 € 30.990 € 30.690 € 32.790 €
Revolution 32.090 € 34.590 €
Revolution Top 34.690 € 36.790 €

Echiparea de serie pentru modelele Emotion include aer condiționat, faruri LED, pilot automat, închidere centralizată, geamuri electrice, banchetă spate cu spătar ajustabil, cotieră centrală, mp3 player, sistem de frânare automată în oraș (SCBS) și funcție G-Vectoring Control.

Nivelul de echipare superior Challenge dispune în plus de jante din aliaj de 17 inch, climatizare automată pe două zone, geamuri fumurii spate/lunetă, touchscreen central de 7 inch, aeratoare spate. Pentru modelele Attraction lista de dotări se îmbogățește cu lumini de zi LED, faruri adaptive AFLS, scaune față încălzite, senzori de parcare față și spate, volan încălzit, sistem de monitorizare a unghiurilor moarte BSM, proiectoare de ceață LED.

Clienții care aleg versiunea Revolution vor beneficia de jante din aliaj de 19 inch, sistem audio premium Bose® cu 10 difuzoare, Smart Key (acces fără cheie), cameră video pentru marșarier, control automat pentru faza lungă, head-up display color și hayon acționat electric. În plus, varianta Revolution Top include numeroase elemente de confort și siguranță: scaune față reglabile electric și scaun șofer cu memorie, tapițerie din piele, scaune spate încălzite, pilot automat adaptiv MRCC cu funcţie de oprire completă Stop&Go (doar pentru transmisie automată) şi head-up display full color.

Vopseaua metalizată costă extra 510 euro, nuanțele speciale Gri Machine și Roșu Soul Crystal fiind sensibil mai scumpe: 650 euro, respectiv 790 euro.

mazda-cx-5 (7)

 

Noua Mazda CX-5 afișează dimensiuni similare cu cele ale primei generații CX-5: ampatament de 2.700 mm, lungime de 4.550 mm (-5 mm), lățime de 1.840 mm și înălțime de 1.675 mm (+5 mm). Portbagajul poate acomoda între 477 (+13 litri) și 1.620 litri de bagaje, volumul standard urcând la 506 litri, dacă se apelează și la spațiul de depozitare suplimentar situat sub podea.

La interior, finisarea și ergonomia fac un mare pas înainte, în timp ce ecranul tactil de 7 inch al centralei multimedia MZD Connect a fost repoziționat mai sus, independent de consolă. În plus, informațiile afișate de head-up display-ul color sunt proiectate în premieră direct pe parbriz.

Însă, poate cea mai mare noutate este reprezentată de sistemul G-Vectoring Control care ajustează cuplul în curbe, direct proporțional cu unghiul de rotire al volanului, pentru o precizie direcțională mai mare și un ruliu redus. Acesta imprimă noului CX-5 o agilitate superioară comparativ cu generația anterioară.

CITEȘTE PRIMUL TEST CU NOUA MAZDA CX-5 AICI.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top