Primele fotografii cu noul Mercedes S-Class au scăpat pe internet. Autoexpert a anticipat corect noua planșă de bord cu uriașul ecran care ocupă aproape toată consola centrală.
Primele fotografii cu noul Mercedes S-Class au scăpat pe internet înaintea prezentării oficiale. În partea frontală se observă fața de animal de pradă preluată de la noul CLS și de la gama compactă, cu farurile care coboară oblic spre grila radiatorului. În centrul grilei remarcăm radarul pentru sistemele de asistență.
Citește prezentarea noului Mercedes S-Class
Și în spate colegii noștri de la Quattroruote au anticipat corect designul cu stopurile cu o formă ascuțită unite de o bară cromată, iar evacuările elegante sunt cu siguranță false ca și la alte modele Mercedes.
Planșa de bord prezintă tableta pe care am anticipat-o încă de acum câteva luni și care ocupă practic toată consola centrală. Din estimările noastre, tableta va avea o diagonală de 20 inci (50 cm) având 30 cm lățime și 40 cm înălțime, fiind astfel puțin mai mare decât cea de la Tesla. Din fotografie se pare că așa cum anticipat noi, singurele butoane fizice vor fi cele de la baza tabletei, în rest consola centrală fiind liberă. Foarte probabil funcțiile sistemului MBUX sunt înglobate pe tabletă și astfel a dispărut touchpad-ul.
Schimbătorul a rămas în poziția tradițională în dreapta pe coloana volanului.
Foarte ciudat la fotografiile spion este displayul digital al indicatoarelor de bord amplasat aproape de volan și care pare a fi solidar cu coloana volanului.
În spatele displayului indicatoarelor de bord care pare a avea mai mult de 10 inci se află un gol destul de mare unde probabil se află head-up display-ul. Ce va fi oare acolo în situația în care nu se comandă head-up display-ul? Sau acesta va fi standard?
Gurile centrale de ventilație în număr de patru sunt dreptunghiulare și urmează ideea de la la alte modele Mercedes. Dar cele din lateral, amplasate două câte două, au o formă alungită, complet nouă.
Exemplarul fotografiat era dotat cu sistemul de entertainment pen tru locurile spate cu două ecrane tactile montate în spătarele scaunelor față și o tabletă amplasată în consola centrală care permite controlul sistemului multimedia.
În acest moment sunt zvonuri că va dispărea versiunea cabrio și versiunea cu ampatament scurt iar soarta coupe-ului este incertă.
Și motorul V12 este sub semnul întrebării dar acesta ar putea rămâne doar pentru modelele Maybach.
Motoarele pe benzină 6 în linie și V8 vor prelua sistemul mild-Hybrid cu motor electric de 22 CP, versiunea Plug-In Hybrid va avea o baterie mai mare și va depăși o autonomie electrică de 100 km iar modernele și foarte curatele dieseluri cu 6 cilindri vor fi disponibile în continuare.