Mercedes-Benz EQS a ieșit la teste purtând o camuflajul tipic alb-negru. În plus, partea posterioară este acoperită de o prelată. Rival pentru Tesla Model S, EQS va avea la bază platforma MEA (Modular Electric Architecture), proiectată în vederea modularității maxime.
Mercedes-Benz EQS este cel mai bine păstrat secret de la Stuttgart. Din punct de vedere stilistic, limuzina EQS nu va semăna cu restul modelelor constructorului premium cu sediul la Stuttgart. Limuzina va avea o siluetă robustă, dar va prezenta linii dinamice, va sta aproape de sol și va avea o alură de coupe cu patru uși.
Mercedes-Benz EQC intră în ultima
sesiune de teste înainte de producție
EQS a fost surprinsă în premieră de către fotografi. Așa cum arată fotografiile spion, montantul față va fi extrem de înclinat, iar portierele lungi vor prezenta, cel mai probabil, geamuri fără rame. Ampatamentul mare și consolele scurte echivalează cu un spațiu interior generos. Partea posterioară a prototipului testat este acoperită în totalitate de o prelată care nu lasă să se ghicească forma acesteia. Nimic din ce se află dincolo de montantul C nu este lăsat la vedere.
Limuzina electrică ar trebui să preia elemente de design de la conceptele EQA și EQC, cum ar fi farurile și grila digitală. Mercedes neagă că EQS ar fi o versiune electrică a Clasei S, iar soluțiile tehnice ale noii limuzine nu vor fi preluate de la limuzina de top. Clasa S are la bază, spre deosebire de EQS, platforma MRA. EQS va fi pus în mișcare de două motoare electrice, câte unu pe fiecare dintre punți, iar bateriile vor fi amplasate în podea și îi vor asigura o autonomie de aproximativ 500 de kilometri.
Mercedes-Benz va construi compacta electrică EQA în Franța
EV-ul de lux, care va ieși pe porțile uzinei de la Sindelfingen, ar trebui să ajungă în showroom în 2020. Primul model dintre cele zece care vor fi lansate purtând logo-ul sub-brand-ului electric de la Mercedes, EQC, va intra în producție anul viitor.
Sursă foto: Quattroruote.it