Primele semne ale crizei din industria auto: înmatriculările au scăzut dramatic în Franța și Italia

Ianuarie – februarie, piața auto română: evoluție contradictorie

Înmatriculările auto au scăzut dramatic în luna martie 2020, prima lună în care pandemia de coronavirus SARS-CoV-2 a paralizat complet Europa.

În luna martie 2020, înmatriculările de mașini noi pe piața din Franța au scăzut cu 72%. Reamintim că showroom-urile auto au fost închise începând cu 16 martie, astfel că francezii au înmatriculat 63.000 de automobile, cu 72% mai puțin față de luna martie 2019.

Marca care a înregistrat cea mai mică scădere este brandul DS Automobiles (-38%), urmată de Kia (-53%), Toyota (-58%), Hyundai (-58%). Cea mai mare scădere a fost înregistrată de marca Opel pe piața din Franța (-89%).

Dacia, o marcă populară în Franța, a înmatriculat doar 3.100 de exemplare. (-80%).

Pe piața din Italia, o țară lovită puternic de efectele pandemiei, piața auto scăzut și mai puternic. Înmatriculările din luna martie au scăzut cu 85%. În partea de nord a Italiei au fost impuse restricții severe de circulație încă din 8 martie, extinse apoi la nivel național pe 10 martie.

În acest context, în Italia au fost înmatriculate doar 28.326 de automobile noi, în scădere cu 85% față de luna martie 2019.

În luna martie 2020, Fiat a înmatriculat doar 2.800 de exemplare (-91%), iar Dacia doar 1.215 unități (-85%).

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Nikola Motor

Nikola, aproape de faliment

Despărțirea de Iveco, cu care avea un parteneriat, pare să fi fost doar un pas în declinul Nikola Corporation. Acum, producătorul de

Tesla Robotaxi - Robovan

Vânzările Tesla, în cădere liberă

Un cumul de factori a făcut ca, în 2024, vânzările Tesla să scadă pentru prima oară în istoria companiei. Ne-am obișnuit ca

Scroll to Top