Prin utilizarea platformelor E-Commerce eviți deplasarea la showroom. Clienții au posibilitatea de a achita mașina integral și chiar de a fi livrată la domiciliu
Groupe Renault Romania introduce de zi noi servicii pentru platformele sale de vânzări online. Clienții au posibilitatea să achite mașina dorită integral online și, de asemenea, pot opta pentru serviciul de livrare la domiciliu, evitând astfel interacțiunea fizică sau efortul deplasării la showroom.
Proceduri intuitive
Fiecare client poate consulta ofertele disponibile pe site-uri cu ajutorul mai multor filtre de selecție (model, preț, culoare, tip combustibil, transmisie, capacitate cilindrică).
Pe platformele e-commerce ale Grupului Renault România, clientul poate finaliza procedura plătind integral online vehiculul sau își poate rezerva autoturismul selectat, achitând o taxă de 500 de Euro (TVA inclus).
Plata se face cu ajutorul unui card bancar de credit sau debit, prin intermediul unui procesator securizat de plăți.
Atât contractul, cât și factura se vor transmite electronic de către un agent autorizat, ales în prealabil de client.
Pe aceste platforme sunt incluse și modele disponibile în stoc. Prin utilizarea platformelor E-Commerce eviți deplasarea la showroom.
„…Această evoluție a serviciilor ne ajută să continuăm inovația digitală din zona de e-commerce începută în urmă cu aproape 2 ani. Suntem convinși că mediul nostru de business va continua să se schimbe într-un ritm alert, deoarece așteptările clienților continuă să crească. Drept urmare obiectivul nostru rămâne acela de a propune clienților mai multă flexibilitate și o experiență digitală personalizată.» declară Mihai Tanase, Head of Digital Dacia & Renault.
Citește și:
Volkswagen România lansează noi servicii pentru vânzări și service
Uzina Dacia reia producția treptat