Cunoscut prin activitatea sa de distribuitor autorizat Ford, Proleasing Motors isi extinde portofoliul cu o marca premium ce a demonstrat o dinamica buna a vanzarilor pe timp de criza.
Vanzarile de automobile premium au fost si ele influentate negativ de criza din ultimii 5 ani dar, cu toate acestea, ele au inceput sa demonstreze un trend accelerat de revenire. Anul trecut spre exemplu, BMW a livrat 2.216 in scadere cu doar 18% fata de cifrele record din 2007. Luand in calcul scaderile masive care au afectat piata de automobile noi din Romania, BMW a reusit sa isi mareasca cota de piata de 0,86% din piata in 2007 la 3,33% in 2012.
Cu aceste cifre in fata investitia intr-o noua locatie BMW a fost una logica pentru Proleasing Motors care a reusit, in doar un an, sa puna pe picioare un showroom cu o suprafata totala de 2.300 m2 rezultat al unei investitii totale de 2,5 milioane de euro. Noua locatie se afla pe soseaua Ploiesti-Buzau DN 1B si include, pe langa cele doua showroom-uri separate BMW si MINI, doua hale de service cu 9 posturi de lucru. Ca fapt divers, aici se afla primul showroom separat pentru brandul MINI din Romania.
Proleasing Motors estimeaza vanzari de 130 de unitati pentru anul in curs cu un plan pe urmatorii cinci ani pentru 700 de unitati livrate. Cele mai populare modele se astepta sa fie cele din gama X (X1, X3, X5, X6), dar directorul general Lucian Alexe ne-a declarat ca are in plan sa insiste pe modele de intrare in gama ca Seria 1 si Seria 3. Cel mai scump model vandut in primele cinci luni de functionare este un Seria 6 Coupe de aproximativ 100.000 de euro.