Land Rover a înregistrat până în prezent peste 18.000 de comenzi ferme pentru Evoque, noul model al producătorului britanic.
Deși nu a fost comunicat încă un profil al cumpărătorului de Evoque, publicul țintă pentru acest produs este mai tânăr decât cumpărătorii tradiționali de până acum ai produselor Land Rover.
Din estimările actuale, se presupune că vârsta viitorilor clienți de Evoque va fi cuprinsă între 30 și 40 de ani, iar procentul femeilor va fi mai mare decât de obicei, existând chiar posibilitatea ca acesta să ajungă la 50% din total.
Din momentul în care Range Rover a confirmat intrarea în producție a unui model bazat pe conceptul LRX, în septembrie 2009, Land Rover s-a repoziționat vis-a-vis de vârsta și de preocupările potențialilor clienți ai brandului, având ca țintă în special conusumatorii tineri.
Au urmat campanii de marketing orientate în acest sens, asocierea cu o serie de persoane publice foarte populare și construcția unor sculpturi din sârmă, care înfățișau noul model și care au fost poziționate în diverse locații strategice.
Sursa:
www.autocar.co.uk
http://www.autocar.co.uk/News/NewsArticle/AllCars/258104/