Range Rover primește un nou motor. Unitatea Ingenium pe benzină, cu o capacitate de 3.0 litri promite eficiență și performanțe tipice modelelor casei britanice.
Motorul cu șase cilindri în linie este integrat într-un sistem Mild Hybrid cu sistem de 48 V și înlocuiește în gama Range Rover vechiul propulsor V6. 400 CP și 550 Nm îi asigură un sprint de la 0 la 100 km/h în 6,3 secunde și o viteză maximă de 225 km/h.
Același motor se va regăsi și sub capota lui Range Rover Sport în două versiuni: una de 400 CP și 550 Nm identică cu cea de la Range Rover și una de 360 CP și 495 Nm.
Motorul dispune de un compresor antrenat de un motor electric pentru a crește presiunea de supraalimentare instantaneu și de o turbină twin scroll.
Range Rover Sport HST – motor nou, sistem mild hybrid și compresor electric
Rafinat pe asfalt și capabil în off-road, Range Rover promite un consum mai bun ca atunci când purta sub capotă motorul V6 și beneficiază și de filtru de particule. Consumul anunțat de Land Rover este de 9,3 l/100 km pentru range Rover și de 7,7 l/100 km pentru Range Rover Sport.
Noul motor este cuplat la o transmisie automată cu opt rapoarte.
Este un nou pas făcut de la Jaguar Land Rover în direcția electrificării. Constructorul britanic intenționează să ofere o versiune electrificată a fiecărui model nou din gama sa începând cu anul 2020.
În Marea Britanie, SUV-ul de lux are un preț de pornire de 97.300 euro..