Land Rover actulizează gama Range Rover Sport. Cea mai mare noutate este apariția unei versiuni hibride de tip plug-in, intitulată P400e.
Land Rover operează o serie de schimbări asupra modelului Range Rover Sport. Gama de modele este destul de subtil modernizată, însă știrea reală este prezentarea versiunii PHEV, prima din istoria mărcii britanice.
Sistemul de propulsie constă într-un motor de 2 litri turbo pe benzină cu patru cilindri, creditat cu 300 CP și asistat de un motor electric de 116 CP, integrat în carcasa transmisiei automate cu opt rapoarte. Puterea combinată este estimată la 404 CP și 640 Nm. Bateria Li-Ion de 13,1 kWh asigură o autonomie electrică de 51 kilometri, consumul mediu al noului model fiind de 2,32 l / 100 km. Accelerația de la 0 la 100 km/h durează 6.3 secunde. Viteza maximă este de 220 km / h.
Din exterior, modelul P400e și întreaga gamă actualizată Range Rover Sport sunt ușor de recunoscut grație noilor faruri cu tehnologie full-LED, unități luminoase ce înconjoară o nouă grilă. Barele de protecție sunt, de asemenea, noi. În plus, versiunea plug-in hibridă P400e afișează un port de încărcare inedit, ascuns în spatele logo-ului Land Rover grefat pe grila frontală.
La interior, Range Rover Sport facelift este disponibil cu cea mai nouă generație a sistemului de infotainment Touch Pro Duo, alcătuit din două ecrane tactile cu diagonala de 10 inch. Land Rover mai vorbește despre prezența a 14 opțiuni de conectivitate, inclusiv un port obișnuit de conectare pentru încărcarea laptopului. Land Rover oferă, de asemenea, opțiunea cheii inteligente Activity Key.
Modelul Range Rover Sport SVR, versiunea de vârf a gamei, înzestrată cu un motor de V8 de 5 litri cu compresor mecanic, oferă acum cu 25 CP și cu 20 Nm mai mult: 575 CP și 700 Nm. De 4,5 secunde are nevoie modelul SVR facelift pentru a atinge o viteză de 100 km / h. În plus, Land Rover folosește mai multe elemente decorative din fibră de carbon pentru această versiune superioară.
De asemenea, Range Rover Sport a primit o nouă motorizare turbo de doi litri cu patru cilindri, de data asta pe benzină. Noul 2.0 Si4 are același motor de 300 CP ca și plug-in hibridul P400e, dar în acest caz lipsește suportul electric. Această variantă poate accelera în 7,3 secunde de la 0 la 100 km/h, cu un consum mediu de 9,2 litri la 100 km.
Primul Range Rover plug-in hibrid din istorie este doar începutul. Jaguar Land Rover dorește ca până în 2020 fiecare model pe care îl va oferi să fie disponibil și cu o variantă electrificată.