Din ciclul lucrurilor de care nu știam că avem nevoie și de care nu suntem convinși că avem nevoie nici acum că există acest Range Rover pe care oamenii de la Startech l-au transformat într-un pickup perfect utilizabil.
Când spunem „utilizabil” nu te gândi că e gata să își umple bena cu bidoane cu motorină și să plece pe câmp pentru a alimenta tractoarele care muncesc acolo de zor – nici vorbă, vrem doar să spunem că e un Range Rover cu o benă și un haion care, ca la orice pickup care se respectă, se poate deschide și electric…
La fel de utilitare sunt și jantele de 23 de inci care oferă confortul necesar pe orice drum denivelat pe care mașina ar putea să fie obligată să-l traverseze, precum și nenumăratele panouri din fibră de carbon care, în eventualitatea în care s-ar sparge în timpul unei zile obișnuite de muncă, ar putea fi înlocuite fără bătaie de cap și fără costuri prea mari.
O altă modificare ce va fi apreciată fără îndoială de cei care folosesc pickupuri este noul sistem de evacuare complet schimbat care aduce în plus niște foarte necesari 16 CP peste cei doar 510 CP deja existenți. Accelerația 0-100 km/h pentru pickupul Startech durează 5,3 secunde în timp ce viteza maximă a fost limitată la 250 km/h, o veste bună pentru acei tractoriști care văd cum acul carburantului se apropie de zero.
Sigur că putem glumi cât vrem și că pickupurile nu mai sunt de mult doar apanajul celor care le folosesc în scop utilitar, însă chiar și așa trebuie să fii de acord că o camionetă Range Rover e ultimul lucru care ți-ar fi trecut prin cap.
Numărul elementelor create special pentru acest proiect trece de o sută fiind folosite materiale precum aluminiul, oțelul sau mai sus amintita fibră de carbon. Lungimea de încărcare a benei este de 110 cm, putând fi mărită cu 60 cm prin deschiderea haionului.
Startech a umblat și la lățimea mașinii instalând aripi mai late cu 80 mm, i-a pus un eleron special pe plafon, LED-uri suplimentare și o suspensie ajustabilă care poate coborî garda la sol cu până la 30 mm.
Faptul că Startech urmează să-și prezinte creația la salonul de la Shanghai spune foarte clar care este profilul clientului vizat de companie – proaspăt îmbogățiții care își doresc o mașină specială, oricât de bizară și de inutilă ar fi. În definitiv, de ce ai vrea un Range Rover cu portbagaj decapotabil?