Cel mai mare eveniment sportiv din Statele Unite ale Americii, finala Super Bowl la fotbal american este un prilej pentru toate mărcile să iasă cu ceva special pentru a atrage atenția publicului. Jeep a ales să creeze un spot publicitar de un minut în animalele dansează pe melodia Electric Boogie.
Reclama, care a debutat în ziua Big Game, prezintă modelele hibride electrice plug-in ale mărcii Jeep Wrangler 4xe și Grand Cherokee 4xe, alături de specii din tot regnul animal care dansează pe noua melodie „Electric Boogie”. Pentru noul clip publicitar, Jeep a colaborat cu artista raggae Marcia Griffiths și celebrul producăr și artist jamaican Shaggy.
„Această nouă campanie prezintă portofoliul nostru global de electrificare 4xe prin captarea și sărbătorirea spiritului distractiv al mărcii Jeep”, a declarat Christian Meunier, CEO al mărcii Jeep. „Continuăm să proiectăm și să dezvoltăm cele mai capabile și mai durabile SUV-uri Jeep de până acum și de aceea spunem că 4xe este noul 4×4. Aceasta este o strategie de perspectivă, spre obiectivul nostru de a deveni marca nr.1 pentru SUV-uri cu emisii zero din lume și de a ne asigura că milioane de fani Jeep continuă să aibă o planetă de explorat și protejat.”
Jeep Electric Boogie
„Electric Boogie” a fost înregistrat inițial de cântăreața jamaicană de reggae Marcia Griffiths și lansat pe scară largă în 1983. O versiune remixată a cântecului lui Griffiths a luat amploare la nivel global la începutul anilor ’90, Marcia devenind cea mai bine clasată artistă reggae feminină din toate timpurile. Scris inițial de legendarul Bunny Livingston (Bunny Wailer of the original Wailers), cântecul a purtat o energie jucăușă care a inspirat dansul global – „ Electric Slide” – care până astăzi este încă foarte popular la nunți și petreceri.