BMW Group România a încheia anul 2018 cu un succes de record. S-au vândut în țara noastră 3002 unități BMW și MINI și 367 de motociclete. Este cea mai bună performanță din istoria mărcii în România.
Au fost 2780 de clienți care au ales un automobil BMW în 2018. 57,6% dintre clienții BMW au preferat un automobil cu gardă mare la sol, iar compania estimează o creștere a proporției după lansarea noului BMW X2 la începutul anului trecut și a noului X7 anul acesta. BMW X1 a fost cel mai de succes SUV al brand-ului bavarez în România, cu 402 unități livrate. X1 a fost urmat de X5 cu 383 de unități și de X3 cu 372 de unități.
Un procent covârșitor de clienți, cotat la 81%, a bifat căsuța pentru sistemul de tracțiune integrală xDrive atunci când a comandat un model al constructorului premium german. 16% au ales tracțiune spate și 3% au optat pentru tracțiune față.
Noul BMW Seria 7 – Informații și fotografii oficiale
Deși intrat în declin la nivel european, dieselul rezistă eroic în România, adjudecându-și 75,9% dintre automobilele livrate în 2018. 17,1% au fost cu propulsie pe benzină, 5,3% au fost electrice și 1,7% au fost plug-in hybrid.
Și BMW i a atras atenția anul trecut la noi, 148 de clienți primind cheia unui i3, cel mai de succes model electric din România, în creștere de la 113, cifra înregistrată în 2017.
Test drive BMW M850i – Pact cu diavolul
Și divizia BMW M a prins viteză. 48 astfel de modele au ajuns la noii lor posesori români anul trecut. BMW M5 și BMW M2 au fost comandate de câte […]