Renault Alaskan, corespondentul francez al lui Nissan Navara și primul pick-up din istoria companiei franceze, va fi disponibil din această toamnă și în Europa.
Produs în Spania, la Barcelona, Renault Alaskan va fi disponibil pentru început în format cu cabină dublă și tracțiune exclusiv integrală. Sistemul 4×4 are trei setări: 4×2, 4×4 și low-range (reductor). Gama va extinsă, însă, treptat cu alte versiuni, în funcție de specificul fiecărei piețe. În Franța, Alaskan va avea o garanție de doi ani, fără limită de kilometri.
Clienții din Europa vor putea opta pentru un singur motor diesel de 2,3 litri cu patru cilndri, oferit într-o variantă turbo cu 160 CP și una bi-turbo cu 190 CP. Opțional, poate fi comandată o transmisie automată cu șapte trepte.
Consumul mediu pentru modelul de 160 CP cu transmisie manuală cu șase rapoarte este estimat la numai 6,3 l/100 km, Renault spunând că Alaskan va deveni, astfel, cel mai economic pick-up cu sarcină utilă de o tonă din Europa.
În funcție de echipare, Alaskan poate dispune de un touchscreen central color cu diagonala de 7 inch cu sistem de navigație, keyless entry și un sistem de monitorizare video a perimetrului din jurul mașinii, capabil să acopere 360 de grade. Echiparea de serie include sistemele Hill Start Assist și Hill Descent Control.
Garda la sol de 230 mm îl ajută pe Alaskan să treacă peste obstacole tipice SUV-urilor cu înclinații off-road, în timp ce capacitatea de tractare, de 3,5 tone, îl propulsează în vârful clasei. Latura practică este dată de cele patru cârlige din benă, ce se asamblează rapid pentru a ancora încărcătura.