În România, anul 2011 a reprezentat pentru Renault atingerea unei performanțe comerciale notabile, poziționarea pe locul 1 pe piața românească de vehicule comerciale de import, cu o cotă de piață dublă față de anul precedent. De asemenea, pe piața totală de autoturisme si autovehicule comerciale usoare, Renault a obținut o cotă de piață de 8,2%, în crestere față de anul 2010.
La nivel european, vânzările mărcii au progresat față de 2010, Renault ocupând locul 2 pe piața totală de autoturisme + vehicule comerciale (8,6%). De asemenea, Renault reconfirmă poziția de lider pe segmentul de vehicule comerciale, performanță obținută anual începând cu 1998, cu o cotă de piață de 15,6%. Trei factori principali explică succesul comercial al mărcii Renault în 2011 pe piața româneasca: cresterea vânzărilor către companii, triplarea vânzărilor de vehiculele comerciale si cresterea cotei de piață în segmentul de vânzări către persoane fizice, prin Programul de Reînnoire a Parcului Auto.
Segmentul de vehicule comerciale este strategic pentru Renault, de 13 ani fiind liderul incontestabil al pieței europene. Gama complet reînnoită, noul Master si Kangoo Express Maxi, o gamă de caroserii cu volum util de la 3 m3 la 22 m3; sarcină utilă de la 650 kg până peste două tone, dar si dezvoltarea serviciilor oferite clienților profesionali sunt factorii care au contribuit în mod decisiv la realizarea performanței în segmentul de vehicule comerciale.
Mai mult, în 2011, Renault Master se situează pe podiumul segmentului său, cu o cotă de segment de 16%. Performanța modelului se bazează pe atuuri produs foarte puternice: gamă foarte diversă, motorizări Euro 5 foarte economice din punct de vedere a consumului de carburant, confort excepțional în cabină, prețuri de achiziție si costuri de întreținere foarte competitive, care derivă din cresterea intervalelor de revizie la 30.000 km/2 ani si din disponibilitatea distribuției pe lanț.
Pentru a răspunde optim solicitărilor clienților profesionali, Renault a implementat conceptul Renault Pro + si în România. Aceste servicii dedicate constau în spații de vânzări si servicii post-vânzare, personal de vânzări si service specializat în vehicule utilitare, expoziție de vehicule comerciale Renault, interlocutori dedicați clienților profesionali, preluarea în service a vehiculelor utilitare de până la 5 tone, orar de service cu program prelungit pentru clienții profesionali, precum si diagnosticare rapidă si revizii realizate fără programare prealabilă.
Rețeaua Renault PRO+ cuprinde în prezent 12 centre: patru în Bucuresti si câte unul în Constanța, Timisoara, Iasi, Brasov, Bacău, Craiova, Cluj si Brăila.