Planul de restructurare al grupului PSA pentru Opel include reducerea numărului de modele pe care marca germană le vinde pentru a se concentra pe segmente cu marjă mare și pe lansarea de noi mașini electrice.
De asemenea, PSA va lega activitățile de achiziție de componente Opel cu propriile sale eforturi în acest sens și va lansa marca germană pe piețe noi, considerate anterior ca fiind tabu când Opel era încă în proprietatea GM, potrivit AutoNews.
Aceste modificări sunt unele dintre punctele-cheie ale planului general de restructurare pe care PSA îl are la dispoziție pentru Opel, un plan care va fi prezentat în câteva zile de către directorul general al mărcii germane, Michael Lohscheller.
PSA intenționează să folosească centrul tehnic al firmei Opel din Rüsselsheim ca centru pentru electrificarea parțială sau completă a tuturor modelelor viitoare ale Grupului. Alte măsuri care se preconizează a fi anunțate includ reducerea costurilor forței de muncă ale companiei Opel, însă detaliile vor fi dezvăluite ulterior.
De acum înainte, toate viitoarele modele Opel se vor baza pe platformele PSA, utilizând motoarele, transmisiile și alte tehnologii ale grupului francez. Acest lucru va ajuta, de asemenea, Opel în atingerea obiectivelor de reducere a consumului de combustibil și a emisiilor de CO2.
Obiectivele planului de restructurare a PSA pentru Opel sunt valabile începând cu 2019 și vor aduce o marjă de profit operațional de 2% în 2020.