Vedem cu toții apărând mașini de 1000 CP precum ciupercile după ploaie. Însă un triciclu cu o astfel de putere nu întâlniserăm încă. Acum însă, să-l salutăm pe Rocket II.
El este un triciclu custom made, proiectat și deținut de Tim “The Frogman” Cotterill, un sculptor englez cu vădite înclinații tehnice. Desenele au fost înmânate constructorului Michael Leeds, cunoscut pentru creațiile sale unice. Din munca celor doi a apărut Rocket II, un triciclu propulsat de un V8 426 Hemi și supraalimentat cu compresor mecanic. Motorul este extrem de rar: doar 50 de exemplare au fost construite, iar cel de pe Rocket II este modificat pentru a atinge 1000 CP.
Pentru a rezista presiunii enorme, toate componentele sale sunt forjate, fiind hrănite prin intermediul a două carburatoare supradimensionate, cu benzină regular CO91, așa cum stă bine oricărui V8 american clasic. Aprinderea amestecului la o presiune atât de mare a fost o problemă, de aceea un nou sistem ce folosește câte două bujii pe fiecare cilindru, a fost proiectat de către David Nelson.
Puterea este livrată punții spate printr-o transmisie automată cu 3 trepte și pusă la sol prin intermediul roților de 20 de inci. De decelerații are grijă sistemul de frânare cu discuri ventilate, proiectat special pentru vitezele pe care le poate atinge. La ce viteză maximă ne referim aici? Nimeni nu știe, pentru că nimeni n-a avut curaj s-o atingă, însă Tim a reușit să cronometreze demarajul 0-100 mph (0-161 km/h), care a durat doar 4 secunde. Carevasăzică, măcar cu 161 km/h tot a mers…