5. Dacia Logan – 13.950 euro
„Spațiu“, cuvântul care definește cel mai bine modelul autohton. Este de departe cea mai încăpătoare mașină din top, atât în habitaclu, cât și în portbagaj. E cel mai ieftin sedan din Europa. Are același motor ca Sandero Stepway, deci nu duce lipsă de zvâc. L-am testat aici.
➡ Poți să-l configurezi aici! 💡
4. Suzuki Ignis – 13.805 euro
Mic, mic, mic. Așa poate fi descris Ignis, cu a sa lungime de 3,7 m. Dar garda la sol, de 18 cm, impune respect. Sistemul de propulsie mild hybrid dezvoltă 83 CP și este arhisuficient pentru cele 860 kg ale caroseriei. Bateria sistemului hibrid are 10 Ah și lucrează la 12 V. L-am testat aici în versiunea cu tracțiune integrală.
3. Hyundai i10 – 12.804 euro
Cei trei cilindri fără turbină, care dezvoltă 67 CP fac ca micul hatch i10 să fie pretabil la circulația urbană, și mai puțin ofertant la drum lung. Dar, raportat la gabarit, spațiul interior e chiar decent pentru patru persoane, în timp ce portbagajul are 252 l. Iată ce aduce nou faceliftul.
2. Kia Picanto – 12.631 euro
Sora de platformă și de motor a lui i10 se descurcă la fel de bine în oraș. Lungimea de numai 3,60 m îți permite s-o parchezi oriunde, iar interiorul poate fi colorat în lime, portocaliu, roșu sau verde. Se conduce extrem de ușor, fiind ideală pentru doamne și începători. Vezi aici ce a adus nou faceliftul!
➡ Iată lista de prețuri a modelului! 💡
1. Mitsubishi Space Star – 11.888 euro
Te așteptai la asta? Cel mai ieftin model nou din România este… japonez! E un monovolum mic, mic, cât Picanto și Ignis, dar cere cu 800 de euro mai puțin decât următorul model din top. Are trei cilindri, 71 CP, 1,2 l și o suspensie moale, gata să te poarte peste gropile din oraș.