Salonul Auto de la Frankfurt – LISTA completă a premierelor

Frankfurt

Salonul Auto de la Frankfrut a primit lovitură după lovitură. Vor lipsi din Germania nume grele ca Renault-Nissan-Mitsubishi, PSA, FCA, Mazda și Volvo. Nici Dacia nu ajunge. Dar cine vine totuși la Frankfurt?

Deși lista absenților include nume importante din industria auto, lista premierelor rămâne impresionantă. Audi, BMW și Mercedes-Benz încă mai consideră evenimentul unul dintre cele mai importante de profil și aduc numeroase modele pe care fanii le așteaptă cu nerăbdare. Și Volkswagen are mașini importante de dezvăluit la Frankfurt. Pe listă se află și versiunea de serie a primului model al familiei ID.3. Tot o primă electrică are în plan și Porsche: este vorba despre Taycan.

Aceasta este LISTA COMPLETĂ a premierelor care vor avea loc în septembrie, la Salonul Auto de la Frankfurt.

 

Audi

Audi A4 Avant facelift

Noul Audi A4 facelift primește un look nou, funcții noi de conectivitate și, în premieră, tehnologie micro-hibrid. Best seller-ul casei germane are acum grila Singleframe de dimensiuni mai mari, cu o formă aplatizată, flancată de farurile LED, oferite standard, în timp ce tehnologia Matrix LED poate fi comandată contra cost.

Audi S6

În Europa, Audi S6 va fi disponibil exclusiv cu motor V6 TDi de 3.0 litri. Noul propulsor respectă normele de poluare în vigoare și beneficiază de ajutorul unui sistem mild-hybrid de 48 de volți. Pe alte continente, S6 va putea fi comandat și cu motor TFSI.

Audi S8

La un an de la dezvăluirea noii generații A8, Audi a prezintat și versiunea sportivă a limuzinei. Modelul va fi pus în mișcare de un motor V8 twin-turbo de 4.0 litri, care produce 571 de cai putere și un cuplu de 800 Newton metri

Audi S7 Sportback

Vine la Frankfurt și versiunea ulta-performantă a limuzinei A7 Sportback, pe care echipa AutoExpert a testat-o anul trecut. Mașina va renunța la motorul V8, urmând tendințele de downsizing, și va apela la un propulsor V6.

Audi Q7

Noul Audi Q7 primește o operație estetică și un transplant de tehnologie. SUV-ul de clasă mare preia acum elementele de design ale fraților mai mici și vine echipat standard cu tehnologie micro-hibridă, care poate reduce consumul de combustibil până la 0,7 l/100 km

Audi SQ7

Și noul SQ7 vine doar cu motor diesel pe “Bătrânul Continent”. Propulsorul V8 de sub capota sa dezvoltă 435 de cai putere. Mașina va putea fi comandată începând cu luna septembrie, cu un preț de pornire, acasă în Germania, de 94.900 de euro.

Audi Q3 Sportback

Fanii numără zilele până la dezvăluirea noului Audi Q3 Sportback. Modelul va intra în producție anul viitor la uzina Audi de la Gyor, acolo unde va împărți linia de asamblare cu versiunea standard Q3. Nemții lucrează și la o versiune mai puternic, SQ3 Sportback.

 

 Bentley

Bentley Flying Spur

Cea de-a treia generație a limuzinei britanice are doar numele în comun cu generația anterioară.  Proiectat și construit la Crewe, în Marea Britanie, noul Flying Spur vine cu motor W12 twin-turbo de 6.0 litri produce, sub capota noii limuzine, 635 de cai putere și un cuplu de 900 Nm

 

BMW

BMW Seria 3 Touring

Agil, ușor de manevrat și foarte confortabil. Sunt calitățile pe care BMW le trece în contul noului său break. Cu un coeficient aerodinamic de 0,27, noul BMW Seria 3 TOuring primește imaginea agresivă și sigură tipică modelului aflat la cea de-a șasea generație, confirmată de grila de mari dimensiuni.

BMW M8 Coupe și Cabrio

M8 Coupe și Cabrio și derivatele lor ultra-performante, Competition vin cu motor V8 de 4,4 litri, cu două turbocompresoare și tehnologie M TwinPower Turbo, care dezvoltă 600 de cai putere și 700 Nm la noile BMW M8 Coupé şi BMW M8 Cabriolet și le asigură 625 de cai putere versiunilor Competition

BMW Seria 1

Noul BMW Seria 1 a fost redesenat, a primit o platformă nouă și tehnologii de ultimă oră. Versiunea de top are peste 300 de cai putere. Disponibil de acum doar cu cinci uși, noul BMW Seria 1 este cu 5 mm mai scurt ca modelul pe care îl înlocuiește (4.319 mm), dar a crescut cu 34 mm în lățime (1.799 mm).

BMW Seria 2 Gran Coupe

Așteptat în noiembrie la Los Angeles, Seria 2 Gran Coupe s-ar putea grăbi pentru a fi prezentat la Frankfurt. Rivalul CLA de la Mercedes îl așteaptă. Mașina va avea acum tracțiune față, ca și noul Seria 1, de la care va prelua și gama de motorizare.

BMW X6

Noul BMW X6 vine să-i sperie pe rivalii de la Mercedes-Benz și Audi. Cea de-a treia generație a SUV-ului coupe primește un design mai agresiv, motoare noi și oferă mai mult spațiu datorită proporțiilor mai generoase.

Ford

Ford Puma

Noul Ford Puma este al doilea SUV care intră în producție la Craiova. Așadar, Ford Puma este primul automobil hibrid produs vreodată în țara noastră, dar și primul proiectat pentru a primi cinci stele la EuroNCAP.

Honda

Honda e

Mașina cu emisii zero și tracțiune spate promite manevrabilitate și spirit practic în mediul urban, dinamică, eficiență și performanță tipice automobilelor brand-ului. Honda nu a confirmat încă prețul viitorului său model, dar surse din interior susțin că acesta nu va fi sub 40.000 de euro.

Hyundai

Hyundai i10

Hyundai trece în contul viitorului său mini tehnologie de ultimă oră și un design ultra-agresiv. Constructorul sud-coreean a dezvăluit deja o schiță de design, dar este de așteptatca versiunea de serie să renunțe la elementele exagerate care apar în desen.

KIA

Kia XCeed

Kia XCeed măsoară 4.935 de milimetri, fiind cu 85 de milimetri mai lungă decât hatchback-ul și cu 90 de milimetri mai scurtă ca SUV-ul Sportage. Mașina va fi produsă la uzina din Zilina, Slovacia și va ajunge în showroom-uri în cel de-al treilea trimestru al anului.

 

Land Rover

Land Rover Defender

Land Rover va prezenta în toamnă, la Salonul Auto de la Frankfurt, noua generație a lui Defender. Apare o surpriză la noul model: acesta va utiliza o platformă de Range Rover și va fi un off-roader premium, nicidecum unul utilitar ca fosta generație.

 

Mercedes-Benz

Mercedes-Benz EQV

Prezentat în primăvară sub forma unui prototip, noul model electric de la Mercedes va fi dezvăluit acum, în versiune de serie. E primul MPV al lumii cu propulsie electrică. EQV, ca și Clasa V, poate fi configurat cu 6, 7 sau 8 locuri, care să răspundă necesităților familiilor, ale transportului VIP-urilor sau transporturilor de marfă.

Mercedes-AMG ONE

Mercedes-AMG ONE va fi numele viitorului hypercar al companiei. Denumirea reprezintă o aluzie la faptul că mașina va prelua tehnologia folosită la monoposturile din Formula 1. Doar 275 de astfel de hypercar-uri vor fi construite și comercializate pentru o sumă astronomică: 2,275 de milioane de euro.

Mercedes-AMG A 45 și CLA 45

Noile Mercedes-AMG A 45 și Mercedes-AMG CLA 45 primesc cel mai puternic motor cu patru cilindri construit vreodată pentru un automobile de serie. Versiunile de top ale celor două dezvoltă 421 de cai putere, putere rezervată modelelor S.

Mercedes-Benz GLE Coupe

Așa cum era previzibil, GLE Coupe va prelua design-ul versiunii standard, dar va primi o linie a plafonului descendentă. Și cabina SUV-ului coupe va fi preluată de la SUV-ul prezentat anul acesta, la fel ca și gama de motorizare. Și coupe-ul cu gardă mare la sol va fi echipat cu nou suspensie activă bazată pe sistem de 48 V.

Mercedes-Benz GLB

Noul Mercedes-Benz GLB este primul SUV compact de la Mercedes, care poate primi șapte ocupanți și asta datorită unui ampatament generos de 2.829 mm. Accesul către locurile din spate se realizează facil, pentru că rândul doi de scaune vine cu funcție Easy Entry.

 

MINI

MINI Cooper SE

Noul MINI Cooper electric, pe care l-am văzut recent într-o serie de teasere video, promite o autonomie între 235 și 270 de kilometri. O baterie litiu-ion cu o capacitate de 32,6 kWh, amplasată sub podea, poate fi încărcată în 35 de minute până la 80% cu 50 kW.

 

Opel

Opel Astra facelift

Noul Opel Astra primește motoare noi, o nouă transmisie cu 9 trepte și tehnologii inovatoare. Opel trece în contul noii sale compacte noi standarde de eficiență și emisii reduse. Noua generație Astra este cu 200 de kilograme mai ușoară decât modelul anterior.

Opel Corsa

Noul Corsa primește motoare mai eficiente și tehnologii de ultimă oră.Pentru început, mașina de oraș va veni cu motoare diesel și pe benzină, cu puteri între 75 și 130 de cai putere, cuplate la o transmisie manuală sau, în premieră în gamă, la o cutie automată cu opt rapoarte.

Opel Corsa e

Opel trece în control noului Corsa electric o autonomie de 330 de kilometri în ciclul WLTP. Energia este stocată într-o baterie cu o capacitate de 50 kWh, care se poate încărca rapid până la 80% din capacitate în doar 30 de minute. Bateria primește o garanție de 8 ani.

 

Porsche

Porsche Taycan

Mașina, pe care am urmărit-o în testele pre-serie, va fi prezentată în septembrie, la Salonul Auto de la Frankfurt. 20.000 de clienți au efectuat deja o precomandă. 326 de cai putere va avea versiunea entry level. Turbo S va primi 734 de cai putere, iar GTS și mai mult.

 

SEAT

SEAT Leon

Vărul spaniol al lui Volkswagen Golf va ajunge la toamnă la Frankfurt cu platforma MQB a Grupului Volkswagen, dar cu un design inspirat de SUV-ul cu șapte locuri Tarraco. Listele de comenzi se vor deschide la începutul anului viitor.

 

Skoda

Skoda CITYGOe iV

Noua Skoda CITIGOe iV este primul model electric al constructorului din Mlada Boleslav. Mini-mașina cehilor este pusă în mișcare de un motor electric de 83 de cai putere și beneficiază de o baterie care îi asigură o autonomie de peste 250 de kilometri.

Skoda Superb facelift

Superb a crescut cu 8 mm în lungime, până la 4.869 m, măsoară 1.864 mm în lățime, 1.469 mm în înălțime, iar ampatamentul său a ajuns la 2.841 mm. Portabgajul limuzinei pune la dispoziția ocupanților 625 de litri (1.760 de litri cu bancheta rabatată), în timp ce versiunea Combi oferă un spațiu între 660 și 1.950 de litri.

 

Volkswagen

Volkswagen ID.3

În primele 24 de ore de la deschiderea pre-comenzilor, peste 10.000 de clienți au depus deja depozitul de 1.000 de euro pentru a comanda unul dintre cele 30.000 de unități 1ST EDITION, care vor fi disponibile. Dintre cele 30.000, doar 450 vor ajunge în România. 20 de români au comandat deja unul!

Volkswagen T-Roc Cabrio

Crossover-ul T-Roc se transformă. Rămâne fără acoperiș, scapă de două portiere și primește denumirea Volkswagen T-Roc Cabrio. Tot de la modelul prezentat în toamna anului 2017, la Salonul Auto de la Frankfurt, versiunea decapotabilă va prelua și gama de motorizare.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top