O schimbare radicală vizează toate modelele Volkswagen. Primul pe listă va fi Golf 8. Va urma primul membru al familiei electrice a constructorului german, ID.3. Toate modelele vor primi un nou logo.
Nemții vor dezvălui noul logo la Salonul Auto de la Frankfurt, luna viitoare. Tot atunci, compania germană va prezenta și două premiere. Este vorba despre versiunea de serie a lui ID.3 și de mult-așteptatul Golf. Noul logo va fi însoțit de motto-ul “Noul Volkswagen”.
VW ID.3 poate fi comandat. Cât costă în România?
Nemții recurg la această modificare pentru a conferi modelelor lor o imagine mai tinerească, digitală și modernă. Noua emblemă este o imagine minimalistă, bidimensională, ușor de recunoscut. În plus, spoturile publicitare vor reda noul motto, iar vocea folosită în reclame va fi o voce feminină.
Volkswagen va intra într-o nouă eră la Frankfurt. “Rezultatul muncii noastre va deveni vizibil odată cu ID.3 și noul limbaj de design al brand-ului nostru”, dezvăluie Ralf Brandstätter, Chief Operating Officer al diviziei de autoturisme.
Compania de la Wolfsburg le promite fanilor că “noul Volkswagen” va fi fresh, pozitiv și atractiv.
Primele imagini cu viitorul VW Golf. Când ajunge în showroom?
Noul logo nu a fost dezvoltat de agenții, ci de o echipă formată din angajații diviziilor de Design și Marketing și a fost implementat în timp record de numai nouă luni, în cadrul companiei. Dealerii din Europa vor trece la noul logo în septembrie, iar în octombrie, va fi rândul Chinei. Până la sfârșitul anului 2020, schimbarea va ajunge și în America. La nivel global, aproximativ 70.000 de logo-uri vor fi înlocuite de pe 171 de piețe. Volkswagen anunță că avem de-a face cu cel mai mare rebranding care a vut loc vreodată în industrie.