Seat Ibiza facelift primeşte noi motorizări TSI

Seat Ibiza facelift a fost dezvăluit oficial. Al doilea facelift din cariera citadinei iberice aduce noi motorizări TSI şi o ambianţă interioară mai veselă.

Diferenţele la nivel vizual sunt minime. Notăm noile faruri cu LED-uri diurne şi stopurile care beneficiază de o grafică interioară complet nouă, apelând la aceeaşi tehnologie LED. Paleta de opţiuni s-a extins cu modele renovate de jante din aliaj cu diametrul de 16 sau 17 inch şi două nuanţe proaspete pentru exterior: Moonstone Grey şi Chilli Red.

Revoluţia s-a produs sub capota micului Seat. Ibiza facelift primeşte noi motorizări turbo pe benzină din familia TSI. Modelul de bază este acum echipat cu un motor aspirat de 1 litru şi 75 CP, disponibil şi în variantă supraalimentată, în două trepte de putere – 95 şi 110 CP. Cuplul maxim în cazul versiunilor turbo ajunge la 160 Nm, respectiv 200 Nm, modelul de 95 CP lăudându-se cu un consum de 4,1 l/100 km. Ambele motoare sunt reunite sub sigla EcoTSI. Tot nou este şi EcoTSI-ul de 1.4 litri şi 150 CP. Montat în premieră pe Seat Ibiza, acesta consumă doar 4,8 l/100 km, graţie tehnologie ACT de dezactivare parţială a cilindrilor doi şi patru la viteze reduse.

Pe frontul diesel, Seat Ibiza facelift se bazează în continuare pe acelaşi TDI de 1,4 litri şi 75 CP, creditat cu un consum mediu de 3,4 l/100 km. Sistemul start/stop este standard pentru toate versiunile.

ibiza facelift (7)

Seat a revizuit sensibil şi interiorul noului Ibiza facelift. Comenzile de pe consola centrală au fost reorganizate, iar sistemul de infotainment depăşit a fost înlocuit cu noua centrală de comandă Easy Connect cu touchscreen de 5 inch. Opţional, Seat oferă Media System Navi, cu touchscreen de 7 inch şi funcţii precum MirrorLink. Noile linii de echipare Color Lines aduc, în plus, posibilităţi numeroase de personalizare cromatică a elementelor de decor interioare şi chiar exterioare (oglinzi, grilă).

La capitolul siguranţă, Seat Ibiza facelift plusează cu un sistem de monitorizare a gradului de oboseală şi un sistem de frânare automată Multi-Collision Brake. Suspensiile, barele stabilizatoare şi direcţia, toate au fost revizuite pentru un plus de precizie şi, mai ales, de sportivitate tipic iberică.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top