Second hand – Audi A6 Mk4

Primitoare, foarte bine finisată și dotată, cu motoare plăcute la condus, a patra generație a limuzinei germane este o alegere foarte inspirată, care nu sare în ochi.

CONDUCERE

Elegant și bine organizat – așa poate fi sinte­tizat în câteva cuvinte bordul lui A6. Ergonomia este bine gândită, în special în zona consolei centrale, unde sistemul multimedia are comenzi clar separate de cele ale instalației de climatiza­re. Display-ul central amovibil are o poziție înaltă, optimă, dar nu îl veți putea controla tactil. De la primii kilometri în oraș, veți realiza că A6 nu se descurcă prea bine cu spațiile strâmte din cauza diametrului de bracaj mare. Clar, mult mai bine se comportă la drum întins, mai ales cu performan­tele și suplele motoare V6. Nu vă așteptați la sen­zații sportive (cu excepția versiunilor S6 și RS6), ci la o ținută de drum suverană, atât pe șoselele sinuoase, cât mai ales pe autostradă.

HABITABILITATE

Calitatea finisajelor este proverbială la Audi, iar generația a patra de A6 nu face excepție. Ma­terialele sunt dintre cele mai bune din segment, reglajele scaunelor ample și ușor de accesat, iar asamblările de top. În spate, doi adulți stau foar­te bine pe bancheta moale și profită din plin de ampatamentul extins față de generația a treia, care oferă o mare libertate de mișcare a gam­belor. Totuși, locul central de pe banchetă este incomod. Insonorizarea și confortul suspensiei sunt în progres clar față de precedentul A6. Port­bagajul este suficient de mare pentru necesități­le a patru persoane la sedan și de-a dreptul uriaș la break. De aceea, dacă sunteți o fire practică, versiunea Avant poate fi mai potrivită.

DATE TEHNICE

An de fabricație: 2011

Caroserie: sedan cu 4 uși, break cu 5 uși

Dimensiuni exterioare:

L/l/h (mm): 4.457/1.809/1.686

Portbagaj (l): 530-995

 

VERSIUNILE CU PROBLEME

2.0 TDI

  • Pierderi de putere -> electrovalva de presiune de supraalimentare și supapa EGR (< mar. 2012), sau turbocompresorul
  • Pierdere de lichid de răcire -> pompa de apă
  • Martor motor aprins -> probleme la sistemul de injecție

V6 TDI

  • Martor motor aprins (<2013) -> resoftare
  • Scurgeri de ulei -> carterul inferior neetanș sau simeringul vilbrochenului cu probleme
  • Zgomot la pornire -> întinzătorul lanțului de distribuție
  • Nu pornește (<iun. 2012) -> blocul de siguranțe

Transmisie

  • Pedala ambreiajului nu revine (feb. 2012-apr. 2012) -> cilindrul receptor al ambreiajului
  • Funcționare neregulată la S tronic -> discurile de ambreiaj sau radiatorul de ulei
  • Zgomote și vibrații la S tronic -> De schimbat suporții

Caroserie

  • Zgomote și vibrații în coloana de direcție -> axul volanului trebuie gresat
  • Zgomote de la roțile față -> probleme cu fixarea etrierelor de frână

Habitaclu

  • Climatizarea nu funcționează (<dec. 2013) -> conducta de înaltă presiune
  • Diverse sisteme electrice nu funcționează corect -> probleme cu alternatorul Valeo
  • Trapa nu se deschide/închide (<oct. 2013-> comanda electrică

 

COSTURILE PIESELOR (lei*) 3.0 V6 TDI 204 CP

DETALII TEHNICE ȘI RECOMANDĂRI

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult