Second hand – BMW Seria 1 E82, E87, E88

BMW Seria 1 E82, E87, E88 AutoExpert

Nu se pune problema de compromisuri la compacta BMW Seria 1 E82, E87, E88. Totul este pentru plăcerea de a conduce… deci mai puțin confort pentru pasagerii din spate.

Conducere

Răspunsul din 2004 al lui BMW la problema numită Audi A3 a fost devastator. Distribuție optimă a greutății, tren de rulare incisiv, putere transmisă doar către roțile din spate, direcție ultraprecisă și consistentă la orice viteză. Așa poate fi descrisă prima incursiune a producătorului în segmentul C (dacă nu luăm în calcul Seria 3 Compact). A fost un succes deplin, mai ales că Seria 1 a moștenit motoarele de la Seria 3, în mare parte vioaie și plăcute la condus. La viteză mare e dificil să îl prinzi pe german, care se joacă cu succesiunile de curbe cu o agilitate uimitoare. Pe scurt, caietul de sarcini al mărcii a fost respectat întocmai.

BMW Seria 1 E82, E87, E88 AutoExpert

Interior

Puține modele din această clasă se preocupă atât de puțin de ospitalitate. Pentru a ajunge pe banchetă, pasagerii trebuie să se facă mici. În plus, tunelul de transmisie este înalt, ceea ce face ca locul din mijloc să fie inconfortabil. Cu toate acestea, odată ajunși acolo, pasagerii stau bine în spate. În plus, călătoriile sunt plăcute și au un nivel de zgomot relativ scăzut. La primele versiuni, interiorul este realizat din materiale de o calitate mai slabă, dar varianta restilizată se descurcă mai bine la acest capitol. Problema este mai ales confortul suspensiei, obsesia pentru dinamism având ca revers amortizarea limitată a denivelărilor.

Date tehnice
Ani de fabricație 2004–2011
Caroseriehatch, coupé, cabrio
Dimensiuni exterioare
L × l × h (mm) 4227 × 1751 × 1430
Portbagaj (l) 330–1150

 ➡ Configurează-ți aici actuala Serie 1 💡

BMW Seria 1 E82, E87, E88 – Versiuni cu probleme

Motor

116i/118i/120i/130i:
• Funcționare neregulată (mar. 2007 – ian. 2009) -> bobinele de inducție
116i/118i/120i:
• Martor motor aprins (feb. 2007 – dec. 2008) -> senzorii arborilor de distribuție
116i/120i:
• Zgomote la motor (<aug. 2007) ->
Întinzătorul lanțului de distribuție
130i:
• Pierdere de putere (iun. 2006 – feb. 2010) -> pompa de înaltă presiune
Toate dieselurile:
• Pierdere de putere (iun. 2006 – feb. 2010) -> pompa de înaltă presiune
116d/118d/120d/123d:
• Turație instabilă în jurul a 1500 rpm (2007–2015) -> probleme la vilbrochen, lanț de distribuție, pompă de ulei sau pinioane arbore de echilibrare, care pot duce la calarea motorului
118d:
• Martor încărcare baterie aprins (<mar. 2005) -> șurubul de reglaj al alternatorului

Transmisie manuală:

• Ambreiaj brutal pe treapta 1 și marșarier, la diesel -> de schimbat ambreiajul și volanta, de reprogramat computerul

Habitaclu

• Volan greu de învârtit (< mar. 2007) -> de schimbat coloana de direcție

BMW Seria 1 E82, E87, E88 AutoExpert

Detalii tehnice și recomandări

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Mazda CX-30 AutoExpert

Test Mazda CX-30, model 2025

Mi-e greu să cred că un alt crossover compact aflat acum pe piață poate fi mai plăcut decât Mazda CX-30, mai ales