Second Hand – Citroen C4 Cactus

Second hand - Citroen C4 Cactus autoexpert.ro

Aspectul atipic și confortul desăvârșit te fac să te atașezi de el. Dar performanțele și finisajele lui C4 Cactus puteau fi mai bune.

Conducere

Chiar dacă împarte tehnologia cu Peugeot-ul 2008 contemporan, C4 Cactus oferă senzații diferite. Crossover-ul compact este adeptul călătoriilor relaxante, nu al rutelor virajate. Plonjează ușor când frânezi, manifestă ruliu pe viraje, fără să devină totuși nesigur în vreun scenariu. E clar că preferă să fie condus lin și oferă, la rândul său, o rulare rafinată. Motoarele sunt relativ sportive, dar numai dacă nu sunt cuplate la cutia automată ETG6, ale cărei schimbări lente îl exasperează pe șofer. Datorită greutații mici a caroseriei, motoarele sunt vioaie, dar e indicat să le alegi pe cele de peste 100 CP. În oraș îi place cel mai mult, datorită poziției înalte la volan și protecțiilor Airbump pentru caroserie.

Second hand - Citroen C4 Cactus autoexpert.ro

Interior

Primul contact cu habitaclul e plăcut. Planșa de bord are aspect simplu, aerisit. Micul instrumentar digital de bord simplu și clar afișează viteza și turația. Cel din mijloc e tactil. Scaunele sunt moi, ca la modelele din anii ’90 ale mărcii. Și spațiul e bun. Dar, dacă ești mai atent, materialele folosite și asamblările nu sunt de primă clasă. Nici măcar mocheta nu inspiră calitatea la care te-ai aștepta. Și mai sunt exemple – geamurile laterale din spate pot fi doar rabatate spre exterior, cele electrice din față nu au funcție de impuls, nu există oglindă în parasolar, iar plafonul panoramic nu are jaluzea retractabilă. Bancheta nu se rabatează, iar portbagajul are un volum mediocru și o margine de
încărcare înaltă.

Date tehnice

Ani de fabricație: 2014–2020
Caroserie: crossover cu 5 uși
Dimensiuni exterioare
L × l × h (mm) 4157 × 1729 × 1530
Portbagaj (l): 358–1170

 

Citește pe autoexpert.roTest C4 Cactus! 💡

 

Second hand - Citroen C4 Cactus autoexpert.ro

Citroen C4 Cactus – Versiuni cu probleme

Motor

1.2 PureTech 80:
• Martor motor aprins -> catalizator (<mar. 2015) sau senzor temperatură aer admisie (<nov. 2014)
1.2 PureTech 110:
• Martor motor aprins (<apr. 2015) -> bobinele de inducție
• Pierdere de putere (<sep. 2015) -> pompa de înaltă presiune
1.6 HDI:
• Martor motor aprins -> probleme la EGR sau turbo
• Pierdere de putere -> conducta de motorină de joasă presiune
1.6 BlueHDI:
• Imposibil de alimentat rezervorul de AdBlue (feb.–aug. 2010) -> de schimbat rezervorul
• Mesaj „antipollution“ -> filtru de particule sau rezervorul de AdBlue
• Pierdere de putere (<sep. 2014) -> senzor temperatură gaze eșapament

Second hand - Citroen C4 Cactus autoexpert.ro

Transmisie manuală

• Pierdere de ulei la 1.2 PureTech 82 (<dec. 2014) -> de schimbat kitul ambreiajului
• Tracțiune slabă la 1.2 PureTech 110 (<feb. 2016) -> de schimbat kitul ambreiajului

Transmisie robotizată ETG6

• Schimbarea dificilă a treptelor -> de verificat cablul de masă (-) al cutiei
• Nu schimbă vitezele -> maneta schimbătorului sau sistemul de acționare a ambreiajului

Second hand - Citroen C4 Cactus autoexpert.ro

Habitaclu

• Probleme cu navigația -> de actualizat hărțile sau de schimbat unitatea (ecran stins)

 ➡ Configurează-ți aici un Citroen! 💡 

MotorPerioadă producțiePutere max.(CP)Viteză max. (km/h)Accel. 0–100 km/h (s) Consum mediu (l/100 km) RecomandareDetalii
1.2 Puretech 8206/14–05/2082167 (172)12,9 (15,0)4,6 (4,3)• •Plăcut și suficient de puternic pentru oraș, acest motor e cam slab pentru călătoriile lungi.
1.2 Puretech 11006/14–05/201101889,74,7• • • •Un motor evident mai vioi, datorită turbocompresorului. De aceea, se comportă bine și la depășiri.
1.6 e-HDI 92 ETG606/14–10/159218211,43,5• • • Păcat de cutia automată lentă, pentru că, altfel, motorul ăsta e suplu și economic.
1.6 BlueHDI 10006/14–05/2010018410,63,6 (3,4)• • • •Economic și puternic, acesta e motorul pe care ți-l dorești dacă mergi la drum întins.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Ferrari F80 AutoExpert.ro

Mi-am configurat cel mai tare Ferrari F80

Ferrari tocmai a lansat noul model-vedetă: F80. Pentru că mă lupt zilnic să devin miliardar, m-am jucat cu configuratorul acestuia și iată

Scroll to Top