Second hand – Peugeot 207

Second hand

În timp ce mulți adversari mizează pe spațiul interior extins, 207 are alte valori: plăcerea de a conduce și designul șic sunt greu de egalat în segment. Pentru familiștii „cu nerv“ reprezintă o bună alegere! 

Conducere

Second hand - Peugeot 207

Iată capitolul la care 207 strălucește: poziția de condus este exemplară, tabloul de bord este frumos desenat, comenzile sunt dispuse ergonomic (cu excepția butoanelor mici pentru climatizare). În oraș, trenul de rulare agil și sistemul de direcție precis asigură o experiență plăcută la volan. Iar plăcerea se păstrează și pe șoselele virajate, datorită ruliului scăzut și suspensiei față reglată sportiv. Și puntea spate este bine reglată, mai ferm decât la 206, de aceea ține bine sub control ruliul și crește agilitatea automobilului. Astfel, vă puteți orienta fără probleme la versiuni bine motorizate.     

Habitabilitate

Second hand - Peugeot 207

Cei 20 cm în plus, raportați la precedentul 206, se simt un pic la spațiul interior. Totuși, chiar și așa, în spate nu se stă prea comod, mai ales dacă aveți peste 1,7 m înălțime. În antiteză cu spațiul pe banchetă, locurile din față sunt foarte aerisite și confortabile. Portbagajul a crescut, de asemenea, cu 30 litri față de 206, de aceea, per total, spațiul nu dezamăgește. Designul este șic și la interior, iar materialele sunt bune, cu excepția versiunii de bază, Urban. La o privire mai atentă, remarcăm asamblările perfectibile care pot produce zgomote pe șoselele denivelate.

Date tehnice / Ani de fabricație: 2006-2014 / Caroserie: hatchback cu 3 și 5 uși, sedan, break și coupe-cabrio / Dimensiuni exterioareL/l/h (mm): 4.045/1.748/1.472 / Portbagaj (l): 270-1.195

Versiunile cu probleme

1.4/1.6 VTi

Martor motor aprins -> catalizator (<dec. 2007) sau senzor temperatură lichid răcire (1.6 VTi, <iul. 2009) 

Pierdere de lichid de răcire (<mar. 2009) -> radiator

1.6 VTi/THP

Pierdere lichid răcire (<oct. 2012) -> pompa de apă

1.6 THP

Consum exagerat de ulei și/sau lipsă de putere (<ian. 2011) -> chiulasa

Lipsă de putere -> întinzător distribuție (<sep. 2010) sau turbo (<ian. 2015)

Zgomote și ralanti instabil -> culbutori

1.4 HDI/1.6 HDI

Miros de motorină la 1.4 HDI -> returul sistemului de alimentare (1.4 HDI <apr. 2014) sau pompă de motorină (<apr. 2007)

Zgomot de la distribuție (<iun. 2014) -> de înlocuit kitul distribuției

1.6 HDI

Pierdere de putere -> turbo

Degradarea rapidă a curelei de distribuție -> de schimbat kitul

Pierderea aditivului pentru filtrul de particule (<mai 2008) -> de înlocuit rezervorul

Scurgeri pe la injectoare (<mai 2008) -> prindere neetanșă pe conductă

Funcționare cu sincope pe HDI 112 (<apr. 2013) -> injectoare cu probleme

Transmisie

Probleme la cutia automată (ian. 2007 – ian. 2011) -> electrovalva

Distrugerea rulmentului de presiune la cutia manuală cu 5 trepte (ian. 2007 – ian. 2010) -> de schimbat rulmentul

Cutia manuală cu 5 trepte nu intră în tr. a V-a (<iun. 2008) -> sincronizatorul

Patinează ambreiajul la transmisia manuală (<dec. 2010) -> de schimbat kitul

Caroserie

Zgomot față -> bucșă amortizor (<iul. 2017) sau bieletă anticuplu (<aug. 2009)

Zgomot suport motor dreapta (<apr. 2007) -> de schimbat suportul

Martor ABS aprins -> computer sau ABS

Martor ESP aprins -> bloc ESP

Dereglarea poziției coloanei de direcție (<iun. 2008) -> de înlocuit coloana

Direcție grea -> motor servo

Costurile pieselor (lei*) 1.6 HDi 90 CP

Filtru polen

21

Filtru ulei

14

Kit ambreiaj

307

Kit distribuție

221

Plăcuțe frână față

46

Saboți frână spate

114

Disc frână față

53

Tambur frână spate

241

Amortizor față

209

Amortizor spate

179

Total

1.405

Detalii tehnice și recomandări

Motor

Perioada producției

Putere max. (CP)

Viteză max. (km/h)

Acc. 0-100 km/h (s)

Consum mediu
(l/100 km)

Recomandare

Detalii

1.4

04/06-03/13

75

167

14,4

6,3

∞ ∞

Pentru regim urban este o alegere bună.

1.4 16v

04/06-07/09

90

180

12,7

6,1 (6,2)

∞ ∞

Mediocru, chiar slab în combinație cu transmi-
sia robotizată.

1.4 VTi

07/07-04/13

95

185

12,1

6,3

∞ ∞ ∞

Puternic și suplu, un bun compromis între dinamică și consum.

1.6 16v

04/06-01/07

110

194

10,6

7

∞ ∞ ∞

Din cauza greutății mașinii, nu convinge ca la 206.

1.6 VTi

01/07-04/13

120

192 (195)

9,6(11,5)

6,1 (6,7)

∞ ∞ ∞ ∞

Dezvoltat împreună cu BMW, este suplu, discret și puternic.

1.6 THP 150/156

10/06-04/12

150/156

210/216

8,1/8,0

7/6,8

∞∞ ∞ ∞ ∞

Rapid și puternic, dar nu foarte robust.

1.6 THP 175

10/06-04/10

175

220

7,1

7,2

∞∞ ∞ ∞ ∞

Motorul de pe Mini Cooper S este plin de viață pe 208 RC.

1.4 HDI

4/06-06/14

70

166

15,0

4,3

∞ ∞

Economic, dar se luptă cu greutatea mare a mașinii la depășiri.

1.6 HDI 90/92

04/06-06/13

90/92

182

11,5

4,7/4,4

∞ ∞ ∞

Motor suplu, agreabil și suficient de puternic.

1.6 HDI 110/112

10/06-04/13

110/112

/193

/10,6

4,8/4,6

∞ ∞ ∞ ∞

Cam necizelat,
dar foarte puternic.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top