Second Hand: Toyota Prius III. Avem în față unul dintre cele mai fiabile autoturisme de pe piață: a treia generație a hibridului japonez impresionează prin soliditate și rezistență remarcabilă în timp.
CONDUCERE Toyota Prius
A treia generație aduce în prim plan un motor termic de 1,8 litri (1,5 litri la fosta generație) și un design exterior futurist. Noul motor pe benzină este mai plăcut la condus, iar viața la volan rămâne relaxată, cu o rulare liniștită, în timp ce accelerațiile sunt rapide, pe măsura celor 136 CP. Pe viraje, gradul de aderență rămâne ridicat, dar direcției îi lipsește feedback-ul, iar frânele sunt greu de dozat și puțin eficiente.
Extrem de spațios, hibridul japonez este foarte primitor, are o banchetă comodă, de aceea inginerii au păstrat suspensia relativ tare, care asigură o bună stabilitate. Și portbagajul este mai încăpător decât la fosta generație. Pe de altă parte, calitatea materialelor este ceva mai slabă decât la Prius II, iar pasagerii de pe banchetă trebuie să se mulțumească cu un spațiu la cap limitat, din cauza liniei puternic descendente a plafonului.