Second hand Volkswagen Golf V

Volkswagen Golf V prezintă câteva probleme de fiabilitate, în special la versiunile diesel. Cu toate acestea, compacta emblematică rămâne o mașină bine gândită, oferind o experiență plăcută la volan și spațiu suficient pentru familiile cu patru membri.

Volkswagen Golf ? f¸nfte Generation

Conducere
Postul de conducere este tipic constructorului german: se stă bine, în ciuda unui șezut destul de tare al scaunului, iar planșei de bord îi lipsește originalitatea, în timp ce ergonomia comenzilor este ireproșabilă. Volanul se reglează pe două axe, iar direcția este foarte bine asistată electric: în oraș, forțele de acționare sunt mici, iar pe măsură ce crește viteza, asistența scade, direcția devenind mai comunicativă. Ținuta de drum a fost ameliorată față de generațiia a patra, însă prestațiile sistemului de frânare au rămas mediocre. De notat că versiunile dotate cu transmisie automată cu dublu ambreiaj DSG sunt mai plăcute la condus, datorită rapidității cu care schimbă treptele.

Volkswagen Golf ? f¸nfte Generation

Habitabilitate
Spațiul pe banchetă și volumul portbagajului sunt în progres față de generația anterioară și de top printre compactele contemporane. Nici locurile din față nu dezamăgesc, de aceea patru adulți pot călători în bune condiții în Golf V. Trebuie totuși menționat că scaunele, inclusiv bancheta sunt relativ tari, la fel ca și suspensia. Izolarea fonică ar fi meritat mai multă atenție, în special la versiunile diesel. În variantele de bază, în special la cele din primii ani de fabricație, dotările sunt sărăcăcioase. De aceea, alegeți versiunile de la Comfortline în sus. Chiar dacă materialele din habitaclu nu sunt peste tot moi, finisările sunt bune.

Volkswagen Golf ? f¸nfte Generation

Bilanț fiabilitate: 3 stele din 5

Volkswagen Golf

Versiunile cu probleme
1.9 TDI
– funcționare cu întreruperi->garniturile injectoarelor
– lipsa puterii ->racordurile sau tubulatura flexibil[ dintre turbo și motor
– probleme cu iluminarea instrumentelor de bord (< 02/2007)-> relee
– aprinderea martorului luminos de funcționare a motorului (check engine) -> uzarea axului culbutorilor
– aprinderea becului de răcire a motorului, la versiunile produse (<09/2007)-> radiator de ulei
– pierderea lichidului de răcire -> pompa de apă
1.9/2.0 TDI
– lipsa puterii, la exemplarele produse între (dec. 2004 – iun. 2006) -> turbo
– pierderea lichidului de răcire ->supapa EGR sau garnitura de chiulasă

2.0 TDI
– consum de ulei ->lagărul axului turbo
– aprinderea martorului lichidului de răcire -> radiatorul de ulei, supapă EGR sau chiulasă

Transmisii
– întreruperi până în noiembrie 2006 ->volanta cu masă dublă de la Luk
– zgomot la cuplarea treptei a doua (noi. 2005 – feb. 2007) -> sincronizatorul
– funcționare sacadată-> kiturile de ambreiaj ZF și Sachs
– pedala de ambreiaj la podea -> cilindrul receptor

Sisteme de asistență
– martor ABS/ESP aprins -> kit de reparație unitate hidraulică
Habitaclu
– climatizarea nu răcește (<2008) ->compresorul

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top