Editorial

Codul Rutier

Lipsa autostrăzii Pitești-Sibiu pune în pericol viitorul Dacia în România

Prin declarația referitoare la mitingul de la Mioveni, prim ministrul Victor Ponta a încercat să deturneze atenția opiniei publice de la problema reală a tergiversării construirii autostrăzii Pitești-Sibiu. În orice țară din lume, infrastructura este motorul economiei. Din păcate, România a rămas mult în urma vecinilor săi indiferent ce statistici privim despre construcția de autostrăzi. […]

Lipsa autostrăzii Pitești-Sibiu pune în pericol viitorul Dacia în România Read More »

EDITORIAL: Are nevoie România de competiția “Mașina anului”?

Ajunsă la ediția cu numărul cincisprezece, concursul “Mașina Anului în România” și-a desemnat câștigatorul drept Renault Captur. Înainte să discutăm despre criteriile în urma căraroa care a fost desemnat câștigătorul, trebuie să ne întrebăm cât de relevantă mai este această distincție pe o piață care a ajuns să reprezinte o cantitate neglijabilă în peisajul vânzărilor

EDITORIAL: Are nevoie România de competiția “Mașina anului”? Read More »

EDITORIAL: “Timbrul de mediu ne-a distrus!”

Acesta este strigătul disperat al industriei locale de automobile, reprezentată de domnul Constantin Stroe, preşedinte ACAROM (Asociaţia Constructorilor de Automobile din România). Iar disperarea este generată de scăderea vânzărilor până la valori greu de înţeles – numai în cazul Dacia vânzările sunt aproximativ la un sfert faţă de aşteptări. Timbrul de mediu, în forma existentă,

EDITORIAL: “Timbrul de mediu ne-a distrus!” Read More »

Editorial: “Strategia Ponta” – e mai ușor să confiști decât să educi

Recent, premierul Ponta a descoperit că are o problemă cu numărul accidentelor mortale ce au loc aproape zilnic în România. Foarte probabil dl. premier nu a mai condus pe drumurile publice din România în ultimul deceniu, aceasta fiind singura explicație logică pentru care a descoperit statistica morbidă abia acum. Dincolo de cresterea valorii punctului de

Editorial: “Strategia Ponta” – e mai ușor să confiști decât să educi Read More »

Editorial Florin Micu

EDITORIAL: Alternativa alternativei

De câţiva ani, politica constructorilor de automobile este să vorbească despre propulsia alternativă pentru automobile. Iar marile evenimente auto internaţionale erau tribuna perfectă pentru emiterea a tot felul de teorii, care mai de care mai fanteziste. Din păcate, s-a dovedit că drumul de la teorie la practică este mult mai anevoios decât se anticipa, aşa

EDITORIAL: Alternativa alternativei Read More »

Florin Micu

Editorial Florin Micu – Motorul economiei

Fără prea mare tam-tam, în ciuda crizei, industria auto românească îşi ia din ce în ce mai serios rolul de motor al economiei. Deocamdată, vârful iceberg-ului este Dacia, care a reuşit, în ciuda scăderii interne de aproape 30% comparativ cu 2011, să compenseze cu exportul, situat în jurul a aproximativ 200.000 de unităţi, în opt

Editorial Florin Micu – Motorul economiei Read More »

Scroll to Top