Noutati auto

Showroom Mitsubishi-Hyundai

ȚiriacAuto a deschis primul showroom comun din București. Acesta adună sub același acoperiș brandurile Mitsubishi și Hyundai, și este situat în cartierul Berceni. ŢiriacAuto, prin companiile M Car Distribution şi Romcar Motors, a inaugurat primul showroom comun Mitsubishi şi Hyundai, din Bucureşti. Noul showroom este situat în cartierul Berceni, str. Turnu Magurele nr. 2 – […]

Showroom Mitsubishi-Hyundai Read More »

Honda Arad

Honda Trading România a deschis un nou complex integrat Honda la Arad, prin dealerul său local – Infogo. Honda Trading România anunţă lansarea oficială a noului partener în Arad – Infogo. Astfel compania își continuă strategia de extindere, prin lansarea noului complex integrat Honda de tip 3S în oraşul Arad. Complexul este rezultatul unei investiţii

Honda Arad Read More »

Opel 111

Opel a pregătit o expoziție specială cu ocazia împlinirii a 111 ani de la producția primului automobil al mărcii din Russelsheim. Pentru a sărbători producerea primului său automobil, Opel a expus în cadrul primei ediţii “Bucharest Classic Car Show. Opel 111 ani”, unele dintre cele mai impresionante modele din istoria sa. Numele primului automobil produs

Opel 111 Read More »

Mercedes Roadshow Star Experience

Mercedes-Benz a organizat special pentru clineți și parteneri, pentru a treia oară în România, evenimentulRoadshow Star Experience “Fascination Unlimited”. Mercedes-Benz Roadshow Star Experience „Fascination Unlimited“, un eveniment Daimler AG destinat celor care doresc să descopere performanţele de excepţie ale autovehiculelor, s-a desfăşurat pentru a treia oară în România între 8-9 mai la Bucureşti şi 20-21

Mercedes Roadshow Star Experience Read More »

Cel mai 4×4 pick-up

“Cel mai 4×4 pick-up” este: Mitsubishi L200. Titlul a fost obținut în cadrul competiției anuale cu același nume. Este încă o confirmare a priceperii inginerilor niponi, în construirea autovehiculelor 4×4. Mitsubishi L200 a câştigat ediţia 2010 a concursului anual „Cel mai 4×4 pick-up”. Succesul reconfirmă atât calităţile deosebite ale produselor Mitsubishi pe piaţa 4×4, certificate

Cel mai 4×4 pick-up Read More »

Shrek şi OMV

„Shrek pentru totdeauna“ este o nouă campanie inițiată de OMV pentru clienții săi. După cum îi spune și numele, campania îl are în centrul său, pe îndrăgitul personaj din filmele de animație cu același nume.  „Shrek pentru totdeauna“, titlul celei mai recente producţii Shrek, va deveni sloganul staţiilor OMV şi PETROMV din România, unde clienţii

Shrek şi OMV Read More »

Scroll to Top