AutoExpert ECO

Cât costă asigurarea şi impozitul

Odată cu avansul vânzărilor de modele hibride şi electrice pe piaţa auto  românească, companiile de asigurări primesc tot mai multe solicitări pentru încheierea poliţelor RCA şi CASCO destinate unor asemenea autovehicule. Potrivit asigurătorilor, la ora actuală, nu există proceduri diferite faţă de autovehiculele clasice, iar riscurile sunt, în linii mari, similare, ţinând cont de faptul […]

Cât costă asigurarea şi impozitul Read More »

Eficientizarea costurilor, una dintre cele mai importante motivaţii pentru alegerea unei flote electrice sau hibrid

Care ar fi motivele pentru care firmele ar trebui să aleagă vehiculele electrice sau hibrid drept un mijloc de mobilitate urbană?  Există un cumul de motive ce ar trebui sa influenţeze managerii în alegerea unei flote electrice sau hibrid, pornind de la costuri şi până la amprenta asupra mediului înconjurător. Eficientizarea costurilor este una dintre

Eficientizarea costurilor, una dintre cele mai importante motivaţii pentru alegerea unei flote electrice sau hibrid Read More »

Cum funcționează propulsia hibridă

De aici a început revoluția! A fost scânteia care a aprins serios focul propulsiilor alternative. A fost semnalul că lumea auto nu stă doar în motoarele cu ardere internă. Concret, automobilele la care acum ne referim ca fiind hibride clasice aveau un sistem de propulsie complex, format (de obicei) dintr-un motor termic, unul electric şi

Cum funcționează propulsia hibridă Read More »

Cum funcționează propulsia electrică

Propulsia electrică este cel mai simplu mod de propulsie neconvențional. Un motor electric sincron sau asincron montat pe puntea față (VW e-Golf, e-Up, Nissan Leaf, Renault Zoe, Mercedes-Benz B-Class ED) sau pe puntea spate (BMW i3 și fostul smart ED) antrenează roțile motoare față sau spate prin intermediul unei cutii automate cu o treaptă. Bateriile

Cum funcționează propulsia electrică Read More »

Propulsiile alternative merită mai multe investiții

Scandalul Dieselgate de la VW a deschis din nou discuția despre propulsiile alternative. Industria auto a încercat în ultimii ani să vină cu sisteme noi de propulsie pentru a îndeplini normele tot mai stricte de poluare din anii următori. Însă pașii care s-au făcut sunt mult prea mici. Există în prezent doar 12 modele electrice

Propulsiile alternative merită mai multe investiții Read More »

Renault Kangoo Maxi Z.E – Tăcerea livrărilor

Fără concesii legate de spațiu și practicitate, Renault transformă utilitara Kangoo în primul vehicul electric de acest tip. Livrările nu au fost niciodată mai silențioase. Sau mai ecologice. Cine are nevoie de o utilitară electrică?” – cam asta era întrebarea tuturor după ce aflau că Renault-ul Kangoo Maxi care tocmai a trecut pe lângă ei

Renault Kangoo Maxi Z.E – Tăcerea livrărilor Read More »

Citroen C-Elysee: Cheia succesului

Citroën reia tema de succes a sedanului de buget, oferind o mașină de familie mare și spațioasă, la bani puțini. C-Elysée vine cu o gamă de motoare moderne, inclusiv o versiune alimentată cu GPL. Citroën își întoarce privirea către clienții cu bugete limitate și oferă o mașină ieftină, simplă și practică. Intitulat C-Elysée, sedanul francez

Citroen C-Elysee: Cheia succesului Read More »

Mercedes S 500 Plug-In Hybrid: Nu doar pentru imagine

Mercedes nu se mândrește doar cu faptul că S 500 Plug-In Hybrid (S 500 e după noile denumiri) este prima limuzină de lux cu încărcare și de la priză, ci și cu eficiența ei ieșită din comun și cu cel mai complet program hibrid din clasa de lux. Pentru a atinge limitele stricte impuse pentru

Mercedes S 500 Plug-In Hybrid: Nu doar pentru imagine Read More »

Scroll to Top