Skoda se numara printre putinii producatori mondiali de automobile care anunta rezultate pozitive pentru 2010.
Numai în cea de-a şaptea lună a acestui an, Škoda Auto a înregistrat, mulţumită celor 58.513 de unităţi vândute, o creştere de 4,8 % faţă de iulie 2009.
O contribuţie importantă la aceste rezultate pozitive o are piaţa din China. Aici plusul la livrări a fost în iulie 2010, faţă de aceeaşi lună a anului anterior, de 54,3 %. Aceste cifre procentuale corespund unui număr de 15.549 autovehicule. La fel, şi alte pieţe Škoda se dezvoltă excelent. În regiunile de peste ocean, vânzările au crescut în primele 7 luni ale acestui an cu peste 70,4 %, iar în Europa de Est, în ciuda condiţiilor grele de pe piaţă, cu 9,3 %.
Škoda a înregistrat creşteri ale vânzărilor şi pe piaţa de acasă. Clienţilor din Cehia le-au fost livrate în perioada ianuarie – iulie 2010, în total, 34.454 autovehicule, adică cu 11,4 % mai mult decât în perioada similară a anului precedent. Astfel cota de piaţă a mărcii Škoda s-a ridicat în ţara de origine la 35,1 %.
Cea de-a doua piaţă a mărcii tradiţionale ceheşti, din punctul de vedere al volumului de vânzări, este în continuare Germania. În iulie au fost înmatriculate aici 7.667 autovehicule Škoda. Faţă de anul 2009, care a fost un an ieşit din comun datorită primei de casare, vânzările din perioada ianuarie-iulie 2010 au scăzut într-adevăr cu 38 %. Însă în comparaţie cu perioada similiară a anului anterior “normal”, 2008,
Škoda a reuşit să îşi sporească cifrele de înmatriculări la un total de 75.223 autovehicule, păstrându-şi astfel poziţia de importator nr. 1 în Germania.
Modelele Škoda preferate în iulie 2010 (comparativ cu iulie 2009): Octavia (23.988 autovehicule/+11,9 %), Fabia (17.669 autovehicule /-24,7 %), Superb (7.653 autovehicule/+187,6 %), Yeti (3.966 autovehicule), Octavia Tour (2.847 autovehicule/-12,9 %), Roomster (2.390 autovehicule/-46,7 %).
Reinhard Fleger, Membru responsabil cu vânzările al Consiliului de Administraţie Škoda Auto a.s. face bilaţul provizoriu: „Cifrele vorbesc de la sine în privinţa încrederii pe care clienţii din toată lumea o acordă în continuare mărcii Škoda şi produselor sale. Aceast fapt ne motivează în aceeaşi măsură în care ne şi obligă.”