Planurile Skoda pe următorii zece ani includ dublarea vânzărilor, pe fondul unei creșteri al numărului de modele din gamă și a implicării pe piețele non-europene.
Cresterea constanta a pietelor de automobile din afara Europei a atras atentia oficialilor Skoda care planuiesc sa investeasca puternic in special pe piata din China. Azi Skoda vinde aproximativ 30% din totalul productiei pe pietele din afara Europei, un procent care va creste chiar si peste 50% in anii care vor urma. Pentru a sustine aceste ambitii capacitatea de productie a mai multor fabrici (inclusiv cea din Cehia) va creste in mod constant.
Urmatorul model anuntat de Skoda va un sedan compact, a carui lansare va avea loc anul viitor. Foarte probabil modelul nu va concura actuala Octavia, fiind destinata pietelor emergente, oferind strictul necesar la un pret cat mai competitiv.
In anul 2009 Skoda a vandut 120.000 de autovehicule in China, pentru ca in primele 10 luni ale anului in curs vanzarile pe aceeasi piata sa creasca cu 65%. Pentru a mentine aceasta rata de apreciere, Skoda isi va extinde reteaua de dealeri din China de la 250 la 600 in urmatorii cinci ani.