SKODA KODIAQ L&K – versiunea de top vine la Geneva

Skoda Kodiaq L&K (1)

Skoda Kodiaq L&K, versiunea de top a SUV-ului ceh, va fi prezentată la Geneva și va veni cu design special, motoare noi și cu tracțiune integrală standard pentru mașinile cu cele mai puternice propulsoare.

Skoda și-a făcut planurile pentru Salonul Auto de la Geneva. Aduce vedeta gamei, Skoda Kodiaq L&K, a cărei denumire este inspirată de fondatorii companiei, Laurin și Klement. O grilă cromată, jante de 19 inci din aliaj, o bară față modificată caracterizează imaginea versiunii de top. Mașina beneficiază și de aportul farurilor LED. Tot standard sunt oferite grila cromată cu lamele verticale și inscripția “Laurin & Klement” pe aripile față.

Skoda Kodiaq L&K (2)

La interior Kodiaq L&K primește tapițerie din piele și finisaje piano black. Constructorul din Mlada Boleslav promite mai mult stil, mai mult confort și eleganță superioară, pe lângă versatilitatea și spațiul tipice modelului. Volanul multifuncțional este îmbrăcat în piele, iar opțional, cumpărătorul poate bifa finisaje din piele neagră sau bej. Pe scaune și pe panoul de bord se regăsește logo-ul “Laurin & Klement”. Acesta apare și la pornirea sistemului multimedia. Standard, este montat la bord un scaun cu memorie pentru șofer, pedale din aluminiu, un senzor de ploaie, lumină ambientală și un sistem audio CANTON.

Skoda Kodiaq L&K (3)

Sub capotă, va ajunge o gamă nouă de motoare pe benzină și pe motorină, dar și sistemul de tracțiune integrală.

Pe lista de propulsoare se află un TSI de 1.5 litri care dezvoltă 150 CP, un TSI de 2.0 litri, care ajunge acum de la 180 la 190 CP, ambele cu filtru de particule pentru reducerea emisiilor. În viitor, aceste motorizări vor fi disponibile pentru întreaga gamă Kodiaq. Cea mai nouă generație a transmisiei automate DSG cu 7 trepte pentru mașinile cu motoare pe benzină și unitatea de TDI de 2.0 litri cu 150 CP debutează, de asemenea, sub capota lui Kodiaq. Încă un motor de 2.0 litri TDI, de această data cu 190 CP, completează gama. Cele mai puternice două motoare primesc standard tracțiune integral, care este disponibilă opțional pentru celelalte. Sistemul integrează opțional și Adaptive Chassis Control DCC (Dynamic Chassis Control).

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top