Sport în şapte locuri

Noul Chevrolet Orlando este mai sportiv decât arată şi arată mai puţin decât oferă. Versiunea diesel confirmă.

Segmentul monovolumelor de clasă mare nu mai este doar o conglomeraţie de cuburi pe roţi, menite să transporte persoane și bagaje. Noile generaţii mizează și pe cartea sportivităţii, iar Chevrolet Orlando este reprezentantul de seamă.

Prin noile modele, Chevrolet a făcut un pas important în repoziţionarea brandului cu un nivel mai sus, oferind mașini care se întrec pe ele însele. Spre exemplu, monovolumul Orlando arată ca un SUV, oferă un interior specific clasei – 7 locuri veritabile – și o manevrabilitate de clasă compactă. Reușește cu succes să impună respect pe stradă, în timp ce pasagerii beneficiază de cel mai bun confort.

Cei care doresc un Orlando diesel pot alege motorul de 2.0 l în două versiuni de putere 131 CP sau 163 CP.

Adaugă și un propulsor diesel de 2.0 l cu 163 CP și vei descoperi un partener de drum pe care te poţi baza la orice oră. Dacă numărul trecut al revistei venea cu primele impresii de la volanul lui Oralndo pe benzină 1.8 l cu 141 CP, a venit și rândul propulsorului diesel care, la prima vedere, pare o alegere pe placul clienţilor din România. Cei care doresc un Orlando diesel pot alege motorul de 2.0 l în două versiuni de putere 131 CP sau 163 CP.

La test a fost disponibil modelul de 163 CP, echipat cu transmisie automată cu șase trepte. Pe hârtie, performanţele anunţă un monovolum mai mult decât vioi, iar realitatea confirmă. Răspunsul acceleraţiei în primele trepte este surprinzător, plecarea cu zgomot de anvelope fiind la un centimetru de cursă distanţă. La drum întins, riscul de plafonare este foarte mic dacă respecţi limitele de viteză, iar depășirile au fost fără emoţii chiar și cu 5 persoane la bord.

Consumul extraurban s-a situat în jurul valorii de 6 l/100 km, iar plăcerea de a conduce la cote ridicate. De la volan, Orlando este genul de mașină incisivă, ajutată de direcţia calibrată sportiv și jantele de 18 inci cu talon de 45. Trenul de rulare este mai mult sportiv decât confortabil, fiind ușor zgomotos atunci când abordezi vreo groapă, dar foarte plăcut pe drumurile cu viraje. Prin al său Orlando, Chevrolet dă o nouă interpretare segmentului de monovolume mari, propunând un mix interesant între designul de SUV, polivalenţa de monovolum și comportamentul rutier de clasă compactă.

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top