Stellantis și Foxconn se asociază pentru dezvoltarea de sisteme multimedia

Grupul auto Stellantis și Foxconn, unul dintre cei mai mari parteneri Apple, s-au asociat pentru dezvoltarea de sisteme multimedia pentru automobile.

Stellantis și Foxconn vor înființa o nouă companie numită Mobile Drive prin intermediul căreia vor fi dezvoltate și produse cele mai noi sisteme multimedia pentru automobilele din cadrului grupului Stellantis.

2020 Airflow Vision

Stellantis și Foxconn vor dezvolta sisteme multimedia auto

Foxconn este o companie de tehnologie din Taiwan, cunoscută pentru producția de componente și asamblarea telefoanelor din gama iPhone. Foxconn este unul din principalii parteneri ai companiei Apple.

La CES 2020, FCA și Foxconn au prezentat un concept numit Airflow Vision, viziunea unui automobil al viitorului având la bord cele mai noi tehnologii multimedia. Colaborarea dintre Foxconn și grupul auto Stellantis (FCA și PSA) va duce la dezvoltarea de platforme multimedia și cloud, soluții software, aplicații bazate pe inteligență artificială, comunicații 5G și altele.

2020 Airflow Vision

Mobile Drive va deveni un furnizor în lumea auto, deci este posibilă să vedem noile sisteme multimedia și pe mașini din afara grupului Stellantis.

Grupul auto Stellantis s-a născut din fuziunea dintre Fiat Chrysler Automobile și compania franceză PSA. Stellantis are în portofoliu 14 mărci auto, unele dedicate pieței nord-americane, altele europene. Producția totală va însuma 8 milioane de automobile anual. Numele este inspirat de verbul latin ”stello” care înseamnă ”a străluci cu stelele”. Originea latină a numelui aduce un omagiu istoriei bogate a companiilor fondatoare.

Noul grup auto înglobează mărcile deținute de grupul francez PSA (Peugeot, Citroen, DS Automobiles, Opel, Vauxhall) și cele ale grupului FCA (Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Dodge, Fiat, Jeep, Lancia și Maserati).

Via Stellantis

Tu, ce părere ai?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Explorați mai mult

Scroll to Top