Un nou studiu coordonat de Castrol a dezvăluit că 71% dintre oamenii de afaceri și 62% dintre lucrătorii profesioniști cred că gestionarea tranziției net zero va fi cea mai mare provocare cu care afacerea lor s-a confruntat vreodată.
Noul studiu – Latura cumplexă a sustenabilității – prezintă rezultatele cercetării globale de opinie în rândul a peste 2.860 de lideri din afaceri și profesioniști, coordonați de Castrol în 14 piețe pentru a afla cum se apropie sectoarele auto, industrial, de producție și naval de tranziția către o economie durabilă. Completând propria strategie de sustenabilitate, PATH360 Castrol.
Pentru aceste afaceri, cercetarea sugerează că sustenabilitatea va fi esențială pentru succesul comercial: peste trei sferturi dintre oamenii de afaceri (76%) și 68% dintre lucrătorii profesioniști din studiu au spus că îmbunătățirea sustenabilității afacerii lor este cheia pentru satisfacerea nevoilor clienților.
Studiul a identificat cinci concluzii cheie legate de sustenabilitate pentru oamenii de afaceri și lucrători profesioniști, oamenii care în cele din urmă vor avea sarcina de a transforma strategia în acțiune.
Rachel Bradley, Director Global pentru Sustenabilitate la Castrol, a declarat:
„Pe măsură ce lumea lucrează împreună pentru a crea o economie mai sustenabilă, toate companiile – inclusiv Castrol, clienții și furnizorii noștri – au un rol de jucat. Adresându-ne către organizații, construirea de conexiuni între sectoare și împărtășirea învățăturilor în rețelele noastre ne vor ajuta să mergem mai departe împreună.”
Castrol – Concluzia Unu: Eficiența pe primul loc
Aproape trei sferturi (72%) dintre lucrătorii profesioniști care au participat la studiu au spus că cea mai eficientă modalitate de a reduce emisiile de carbon este îmbunătățirea eficienței energetice în organizația lor.
Cercetarea a arătat că lucrătorii profesioniști cred că eficiența energetică ar putea fi îmbunătățită printr-o serie de tactici, inclusiv:
- întreținerea eficientă a echipamentelor.
- Îmbunătățiri, upgrade-uri și modificări; și
- implementarea unor tehnologii noi, mai eficiente din punct de vedere energetic.
Două treimi dintre aceștia au spus că mașinăriilor electrice sunt o parte importantă a tranziției organizației lor și 59% au spus că investiția în noi tehnologii pentru îmbunătățirea eficienței energetice va fi o parte importantă a oricărei strategii de reducere a emisiilor.
Concluzia Doi: Gestionarea mai bună a datelor
Peste trei sferturi dintre oamenii de afaceri (76%) din studiu au considerat că afacerea lor trebuie să se îmbunătățească în gestionarea datelor pentru a informa cele mai bune domenii pe care să se concentreze pentru a îmbunătăți sustenabilitatea, iar 82% au considerat că afacerea lor ar putea folosi mai bine datele pe care le au la dispoziție pentru a îmbunătăți sustenabilitatea.
Concluzia Trei: Fără Risipă, Nu Vreau
Studiul a arătat că 63% dintre liderii din afaceri și-au stabilit obiective de reducere a deșeurilor și 61% și-au stabilit obiective de reducere a apei. În timp ce 58% dintre lucrătorii profesioniști cred că obiectivele de reducere a deșeurilor sunt importante pentru afacerea lor, doar 43% au considerat că obiectivele de reducere a consumului de apă sunt importante.
Concluzia Patru: Sustenabilitatea Necesită Participare
Liderii din afaceri care au participat la studiu au considerat că în medie doar 40% dintre angajații lor înțeleg strategia de sustenabilitate. Din studiu s-a mai constatat că 46% dintre lucrătorii profesioniști care au luat parte la cercetare cred că strategia de sustenabilitate a organizației lor nu este realizată pe teren.
Concluzia Cinci: Demonstrați că Sustenabilitatea este o Prioritate
Cu toate că peste două treimi dintre oamenii de afaceri (64%) din studiu au spus că sustenabilitatea este în centrul a tot ceea ce face organizația lor, studiul arată că lucrătorii profesioniștii intervievați cred că lipsa de leadership și viziune împiedică progresul. O lipsă de sprijin pentru sustenabilitate din partea conducerii (citată de 48% dintre lucrătorii profesioniști), neavând ținte clare (48%), lipsa unei strategii de afaceri clare pentru asigurarea sustenabilității (48%) și lipsa de viziune din partea conducerii (47%) s-au dovedit a fi principalele bariere în calea sustenabilității afacerii lor.
Aceste cinci concluzii oferă o perspectivă valoroasă pentru oamenii de afaceri din sectoarele auto, industrial, de producție și naval despre integrarea sustenabilității în organizațiile lor.
Acest studiu a fost comandat pentru a completa strategia generală de sustenabilitate a Castrol, PATH360. PATH360 se concentrează pe reducerea emisiilor de carbon, economisirea deșeurilor și eforturile pentru îmbunătățirea vieții oamenilor din întreaga lume, precum și contribuția la obiectivul general Castrol de a deveni zero net până în 2050 sau mai devreme.