Tehnologiile implementate la Accord au reprezentat premiere pentru segmentul din care face parte.
Honda oferă, pe lângă „clasicele” sisteme de siguranţă precum VSA (controlul stabilităţii), un grup ce înglobează trei tehnologii denumit ADAS (Sistem avansat de asistare a şoferului). Prima (CMBS) reflectă implicarea contructorului în minimizarea efectelor unui accident „din spate”.
Modul de funcţionare a CMBS este simplu şi începe de la un senzor radar amplasat în grila frontală. Atunci când un accident este iminent CMBS reacţionează în trei moduri: şoferul este atenţionat printr-un semnal acustic şi unul vizual (la nivelul indicatoarelor de bord). Dacă nu apare nicio reacţie semnalele sunt reluate şi acompaniate de această dată de „îmbrăţişarea” şoferului de centura de siguranţă. Dacă nici în această situaţie şoferul nu reacţionează, maşina frânează puternic, dar nu până la oprire, sistemele permiţând şoferului să intervină.
Sistemul de cruise control adaptiv regăsit la Accord utilizează acelaşi senzor radar ca şi CMBS şi are rolul de a păstra o distanţă predeterminată, impusă de şofer, faţă de vehiculul aflat înaintea sa. După ce este stabilită viteza de deplasare, şoferului nu-i rămâne decât să manevreze volanul, sistemul aplicând frâna dacă maşina din faţă încetineşte.
LKAS are menirea de a păstra automobilul în centrul benzii de rulare. O cameră montată lângă oglinda retrovizoare interioară detectează banda de deplasare. Dacă maşina urmează să părăsească banda fără acţiunea şoferului (fie mişcarea voluntară a volanului, fie acţionarea semnalizatorului) atunci este emis un semnal sonor, iar în lipsa unui răspuns din partea conducătorului maşina virează singură atât cât este necesar pentru a rămâne în centrul benzii de rulare. Nu funcţionează dacă nu aveţi măcar o mână pe volan şi nici dacă marcajele nu sunt uşor vizibile.
Uşor de observat şi de o persoană neiniţiată în domeniul auto, sistemele de siguranţă cresc odată cu clasa din care face parte un automobil şi, de regulă, proporţional cu preţul de achiziţie.